  • Data: 2009-07-30 20:11:12
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    ForALL pisze:

    > Witma,
    >
    > Dokładnie tak jak mithos napisał, szukam czegos co moglbym uzywac za
    > glowny podstawowy bank ktory ma oddzial, gdzie moge pojsc i cos zalatwic
    > czasami online nie wszystko sie da:) Ciekawi mnie rowniez to co pisze
    > Michal odnosnie tych 49 przelewow, szkoda ze tego nie podaja w TOIP,
    Podają. Przynajmniej podawali ze 3 dni temu- wtedy ostatni raz
    przeglądałem TOiP.

    > czyli jak bym wykonywal 50-ty przelew to juz mi pobiora jakas oplate?
    Na to wygląda.

    > Coż chyba zdecyduje się załozyc konto w aliiorze i narazie zostawie
    > sobie mbank jakby mi sie to aliorowe nie spodobalo.
    Ja zrobiłem podobnie i już wiem, że zrobiłem dobrze.

    > Ciekawe czy alior wydalby mi KK bo jak narazie zadnej nie posiadam,
    Z doświadczenia znajomych wiem, że najprościej i najpewniej- ponoć
    łatwiej niż z przeniesienia- jest tam iść z zaświadczeniem o zarobkach z
    pracy. Spróbuj, nic to nie kosztuje a karta Aliora póki co bezkonkurencyjna.

    --
    Michał