  • Data: 2009-07-31 20:53:30
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    K pisze:

    > spokojnie..... ja nie oceniam ofert, tylko pelnie funkcje informacyjna :)
    > co do KK nie wiem czy zostalem wyrozniony, bo dawno nie mialem KK (nie
    > potrzebowalem), pamietam ze zwykla visa za darmoche, a czarna za 99 zl, przy
    > czym chyba pierwszy rok gratis.... w poniedzialek podpisuje umowe.
    Cennik kart jest na stronie mbanku- karty zwykłe kosztują od około 35zł
    na rok, Gold zaczyna się od 120zł a Platinum coś około 300zł (?).
    Mówimy o opłacie rocznej a nie opłacie za wydanie- ta zazwyczaj jest
    darmowa (i w Aliorze też).

    > jak wychodzi porownanie konta z lokata nocna w aliorze do eMax+ na ktorym
    > trzymam gotowke i tylko przelewam parudniowe porcje na eKonto? Troche mniej
    > wygodne, fakt.
    Koszmarnie wychodzi- na emax+ jest w tej chwili 4,1% brutto, a na
    lokacie nocnej 4% ale netto. Odpowiednie obliczenia można przeprowadzić
    samemu, ale zysk w postaci nie płacenia (do pewnej kwoty- nieco ponad 40
    000zł bo można mieć 2 konta z lokatą nocną) podatku Belki + pełna
    dostępność środków na ROR w każdej chwili czynią z tego naprawdę lepszą
    ofertę.

    --
    Michał