  • Data: 2009-07-31 21:54:12
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Niekoniecznie.
    > Zależy czy korzystasz z lokat, czy z kredytu w koncie.
    > Jak z kredytu to jesteś do tyłu o opłatę za Electrona (w mbanku za darmo).
    Poniekąd, ale i tak nie przechowasz kasy w mbanku na lepszym procencie
    niż w Aliorze. Jak nie korzystasz z karty debetowej- nie musisz jej w
    Aliorze mieć :) Ale w sumie za 3zł miesięcznie warto (teraz był konkurs
    i ja np się załapałem na rok za darmo- jak się okaże, że mi niepotrzebna
    to po prostu zrezygnuję, na razie mi pasuje bo blisko pracy mam bankomat
    Kredyt Banku co daje 20zł i wielokrotności :D :D )

    Koljena sprawa to automatyczna spłata z ROR- w mbanku należało pamiętać
    o przelewie z emax+ i to w odpowiedni dzień (bo nie dało się ustawiać
    przelewów przyszłych- a tutaj od kopa mam cała kasę na ROR na procencie
    i to lepszym)

    --
    Michał