eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank-Alior SyncRe: mBank-Alior Sync
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank-Alior Sync
    References: <kc1eo1$1qt$1@node2.news.atman.pl> <kc1eou$muh$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <kc1kai$7jg$1@node2.news.atman.pl>
    <50e458ca$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <kc1ljv$8u5$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    Date: Wed, 02 Jan 2013 22:07:54 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "[sas]" <n...@e...com>
    Message-ID: <op.wqaybgji57bdh5@komp-w-kuchni>
    User-Agent: Opera Mail/12.12 (Win32)
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip-78-30-93-224.free.aero2.net.pl
    X-Trace: 1357160874 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 78.30.93.224:1674
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:585011
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02.01.2013 o 18:00 quiris <l...@b...biz> pisze:
    >
    > W ślad za archaicznym systemem informatycznym idzie archaiczna obsługa.
    > Mnóstwa rzeczy nie da się zrobić przez ten ich mitycznie psudodoskonały
    > system transakcyjny. Pozostaje dzwonienie na mLinię.

    Moim zdaniem to jest celowe działanie. Pierwszy lepszy przykład z mB
    "WNIOSEK O KREDYT ODNAWIALNY/ZMIANĘ LIMITU". Poprawcie mnie, jeśli się
    mylę: wniosek można złożyć przez system transakcyjny, podpisać umowę przez
    system transakcyjny, można zwiększyć limit przez system transakcyjny, ale
    już zmniejszyć limit czy zlikwidować - to tylko przez infolinię. Czy można
    byłoby tę funkcjonalność dodać w sytemie transakcyjnym? Pewnie tak, ale
    bym ją sobie wyklikał w kilka sekund i byłoby po zawodach, a na infolinię
    to może zapomnę zadzwonić, może mi się nie będzie chciało czekać 10 minut
    na słuchawce na konsultanta i tłumaczyć o co mi chodzi, może będzie mi
    szkoda kasy na połączenie, itp. - a produkt cały czas aktywny.

    [sas]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1