eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank, Allianz i Zdrowie 24hRe: mBank, Allianz i Zdrowie 24h
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank, Allianz i Zdrowie 24h
    Date: Tue, 18 Jan 2011 02:19:57 +0100
    Organization: Pueruania
    Lines: 46
    Message-ID: <ih7hn1$m5p$1@inews.gazeta.pl>
    References: <igq2kf$7qn$1@inews.gazeta.pl>
    <4d30a239$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <igt9h1$e9s$1@inews.gazeta.pl>
    <4d324e0a$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <igtkh5$dfv$10@inews.gazeta.pl>
    <4d32c40c$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1295469089 22713 83.151.39.26 (19 Jan 2011 20:31:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Jan 2011 20:31:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Priority: 3
    X-User: eneuellll
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:545195
    [ ukryj nagłówki ]


    ""Michał K."" 4d32c40c$0$2442$6...@n...neostrada.pl

    > JEŚLI jest obsuwa to dlatego, że poprzednia konsultacja
    > przeciąga się ponad "standardowy" czas i, no cóż, trwa
    > to kilka minut najwyżej. Wiem, że jeśli konsultacja
    > faktycznie musi potrwać dłużej niż przewidziane- bodajże- 30min,
    > to lekarz sugeruje umówienie się na następny termin.

    Jeśli ja mam obsuwę'' u alergologa, dzwonią do mnie i proponują inną godzinę.

    >> Do szału doprowadza mnie wizyta na godz 10.15 odbyta o 11.30.

    > Za coś takiego w LuxMedzie reklamacja jak stąd do NYC.

    >> Reszta to w zasadzie standard oczekiwań i nie wyobrażam sobie, zeby
    >> mogło być inaczej.

    >> Pytanie jeszcze o standard dookoła i w środku.

    > Na podstawie placówek w Krakowie i raz w Warszawie- całkiem
    > sympatycznie, szczególnie do gustu przypadło mi CM LIM, jeśli
    > chodzi o standard wykończenia budynku, tego jak ubrany jest
    > pracownik i ogólnie ;) Wiadomo, brak porównania do większości
    > NFZtowych placówek, chociaż może teraz tam jest lepiej niż
    > dawniej, nie wiem, bo już ładnych kilka lat nie korzystam.

    Jest różnie. Czasami bardzo dobrze, czasami bardzo źle.

    >> Korzystałem kiedyś z usług podobnej grupy i szlag mnie trafił.
    >> Parkingu brak.

    > Z tym to nawet w Krakowie różnie bywa, trudno, żeby w popularnej
    > lokalizacji w centrum (tzw. Herbewo przy al. Słowackiego) był
    > dla klientów osobny parking, za dobrze by było :)

    Więc jak mają tam dotrzeć? Tramwajem?

    > Natomiast w placówkach poza centrum parking owszem jest.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1