eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Błędy i lekceważenie (długie}Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Fajas" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Date: Fri, 28 Nov 2003 22:51:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <bq8g17$cth$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <0...@p...pl> <bq7hi0$9f9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl> <bq81on$mse$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl> <bq8bss$lvi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: sandra.offnoise.com
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1070056296 13233 80.55.113.254 (28 Nov 2003 21:51:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Nov 2003 21:51:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270863
    [ ukryj nagłówki ]


    > Zanim coś takiego napiszesz, to się zastanów 3x. Procedury (prawidłowe) są
    > takie, że w każdej chwili dana transakcja powinna być widoczna w
    systemie -
    > albo na etapie oczekującej na wykonanie, albo wykonanej. Nie może
    "znikać"!

    A kto Ci to powiedzial, ze masz to widziec??? Masz to zagwarantowane w
    regulaminie?
    Uwierz mi gdyby koncowka klencka pokazywala wszystkie procedury wykonywane w
    procesie realizacji uslugi, nietylko mLinki calkowicie by sie zakrecily, ale
    nawet tak dociekliwy klient jak ty mialby klopoty z interpretacja.
    To widac po twoim poscie, poprostu dostales zbyt duza liczbe informacji i
    stales sie klopotliwym klientem, poniewaz dociekasz spraw nieistotnych z
    punktuwidzenia swidczonych zreszta zgodnie z regulaminem uslug.
    Tak naprawde w ten sposob mozna sie przyczepic do kazdej procedury....
    Tak jak pisalem od 3 lat korzystam z mBanku i tylko 3 razy dzwonilem na
    mLinie tylko w clu aktywacji kart.
    I o to chodzi ;) Ale widac ty lubisz pogadac z mLinkami ;) ja preferuje
    inteligentniejsze towarzystwo ;)

    Fajas


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1