  • Data: 2003-11-28 21:51:30
    Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Od: "Grzegorz Petka" <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Tak na podsumowanie - mam wrazenie, ze uzytkownicy bankowsci internetowej
    >dostaja zbyt wiele informacji do analizowania, potem im sie cos mota i zaraz
    >jest telefon na mLinka, reklamacje, awantury.
    >Jakby taki jeden z drugim odstal w kolejce do okienka w zwyklym banu z
    >drukiem przelewu w zebach, potem oddal go grzecznie Pani dysponentce i
    >poszedl spokojnie do domu to byloby oki, przelew doszdlby na konto po 3
    >dniach, odbiorca dopiero na miesiecznym wyciagu dowiedzialby sie ze kasa
    >wplynela i byloby oki.
> [...]

    Drogi Przedmowco!

    Z kwitkiem w zebach to sie stalo za socjalizmu po papier toalwtowy, albo
    wyroby czekoladopodobne - watpie, czy jakikolwiek bank (albo inna szanujaca
    sie firma) chcialby miec reputcje tak okreslajaca traktowanie swoich klientow.
    Bank, jak instytucja opierajaca sie na zaufaniu, tym bardziej wlasnie.

    Zrob w niedziele przelew z data przyszla - na poniedzialek. Klikasz, operacja
    wykonana - a forsa - znika!!! Nie ma ani w operacjach planowanych, ani w
    dokonanych - po prostu jej nie ma. Na wlasnej skorze doswiadczylem tego
    przelewajac 2,5 tys PLN. Wez sobie w takim momencie wsadz kwitek w zeby i
    ustaw w kolejce.

    Nie wiesz co sie stalo, a bladynka z mLini, a ogole nie zielonego pojecia o co
    Ci chodzi, i czym Ty jej w ogole zawracasz gitare.

    Bank, to nie jest szkola wychowania dla grzecznych dziewczynek, zeby Pani
    Dysponetka uczyla klienta pokory - takie jest moje zdanie.

    Pozdrawiam

    Grzegorz Petka
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl