  • Data: 2003-11-29 18:00:22
    Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problemem podstawowym jest brak informacji o zasadach wyświetlania
    historii
    > operacji na rachunku przez system. Nigdzie nie jest podane, że system
    pokazuje
    > historię wg daty księgowania.
    > Prowadzi to do sytuacji takich jak opisana przeze mnie w poście
    > rozpoczynającym wątek. Na to nakłada się nieprawidłowe przetwarzanie
    przelewów
    > wewnętrznych z datą przyszłą, zleconych na dzień wolny, które - nie
    wiedzieć
> [...]
    Dziwne bo mi o wyswietleniu historii domyslenie wyswietla operacje w przod
    czyli mam operacje ksiegowania odsetek 28 grudnia i wykonania operacji 1
    grudnia,
    date ksiegowania pobrania podatku 28 listopada i date operacji 1 grudnia.
    Wyswietlam historie standartowe to jest z wpisem do 29.11.2003 system
    pokazuje mi operacje do 1 grudnia, a z tego by wynikalo, ze wina
    niekoniecznie musi lezec po stronie systemu transakcyjnego.

    Fajas