eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Błędy i lekceważenie (długie}Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed
    .gazeta.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz Petka" <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Date: Fri, 28 Nov 2003 22:51:30 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <0...@p...pl> <bq7hi0$9f9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl> <bq81on$mse$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1070056290 19331 194.181.190.181 (28 Nov 2003 21:51:30
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Nov 2003 21:51:30 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 212.122.212.73
    X-Original-NNTP-Posting-From: hiper73.hipernet.ras.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270865
    [ ukryj nagłówki ]


    >Tak na podsumowanie - mam wrazenie, ze uzytkownicy bankowsci internetowej
    >dostaja zbyt wiele informacji do analizowania, potem im sie cos mota i zaraz
    >jest telefon na mLinka, reklamacje, awantury.
    >Jakby taki jeden z drugim odstal w kolejce do okienka w zwyklym banu z
    >drukiem przelewu w zebach, potem oddal go grzecznie Pani dysponentce i
    >poszedl spokojnie do domu to byloby oki, przelew doszdlby na konto po 3
    >dniach, odbiorca dopiero na miesiecznym wyciagu dowiedzialby sie ze kasa
    >wplynela i byloby oki.
    >A tak to zaraz stres dlaczegonie ma w operacjach oczekujacych wykonanych
    >itd..... Kazdemu sie wydaje, ze zna doskonale procedury i potem sie szczepi.

    Drogi Przedmowco!

    Z kwitkiem w zebach to sie stalo za socjalizmu po papier toalwtowy, albo
    wyroby czekoladopodobne - watpie, czy jakikolwiek bank (albo inna szanujaca
    sie firma) chcialby miec reputcje tak okreslajaca traktowanie swoich klientow.
    Bank, jak instytucja opierajaca sie na zaufaniu, tym bardziej wlasnie.

    Zrob w niedziele przelew z data przyszla - na poniedzialek. Klikasz, operacja
    wykonana - a forsa - znika!!! Nie ma ani w operacjach planowanych, ani w
    dokonanych - po prostu jej nie ma. Na wlasnej skorze doswiadczylem tego
    przelewajac 2,5 tys PLN. Wez sobie w takim momencie wsadz kwitek w zeby i
    ustaw w kolejce.

    Nie wiesz co sie stalo, a bladynka z mLini, a ogole nie zielonego pojecia o co
    Ci chodzi, i czym Ty jej w ogole zawracasz gitare.

    Bank, to nie jest szkola wychowania dla grzecznych dziewczynek, zeby Pani
    Dysponetka uczyla klienta pokory - takie jest moje zdanie.

    Pozdrawiam

    Grzegorz Petka
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1