eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Błędy i lekceważenie (długie}Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Fajas" <s...@m...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Date: Sat, 29 Nov 2003 09:06:39 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 60
    Message-ID: <bq9k4k$qk2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <0...@p...pl> <bq7hi0$9f9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl> <bq81on$mse$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl> <bq9gvk$iq2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: piwnica.krakow.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1070093268 27266 62.111.198.58 (29 Nov 2003 08:07:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Nov 2003 08:07:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270904
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Ale ja widze, ze Ty w ogole nie zrozumieles (może nie chcesz) istoty
    mojego
    > posta. Nieprawidlowoscia jest to,ze po wykonaniu operacji nigdzie nie ma
    > informacji o jej wykonaniu. Zostaje ona gleboko ukryta. Na stronach WWW
    nie ma
    > scislej informacji, ze tak dokonywane operacje nalezy sprawdzac w
    "historii
    > operacji z data przyszla" (sic!).
    > Potwierdzenie mozesz wydrukowac - ale nigdzie go nie ma, bo po operacji
    nie
    > pozostal nawet slad. mLinka byla tak samo zdziwiona, jak Ty - a gdy
    sprawdzila
    > rzekla z rozbrajaca szczerosci - "oooo rzeczywiscie!!!":-/
    > Najprosciej powiedziec, ze to klient wymysla jakies mecyje.

    No nieee niewmowisz mi, ze niemasz tej operacji w miesiecznym zestawieniu
    operacji!!!

    > Spraw dokonywania przelewow i procedury transakcyjnej - tak gwoli
    scislosci -
    > nie reguluje umowa pomidzy klientem, a mBankiem tylko regulamin. Natomista
    > fakt, ze mBank podjal sie wykonywania takich uslu za darmo nie oznacza, ze
    > moga byc one byle jakie.

    Bo to jest wewnetrzna sprawa banku jak oni to realizuja, dla kazdego
    projektanta serwisow transakcyjnych istotne jest zaprojektowanie poprawnie
    dzialajacych procedur wewnetrznych i wygenerowanie na ich podstawie
    niezbednych informacji dla klienta a ta w tym przypadku jest to miesieczny
    wyciag transakcji bo tylko taki masz zagwarantowany w umowie o swiadczenie
    uslug.

    >
    > Gdy wszystko jest OK to kontakt z mLinka jest mi do niczego potrzebny.

    Ale w sprawie o ktorej mowa wszystko bylo jak w najlepszym porzadku, przelew
    zostal wykonany na zestawieniu miesiecznym operacji zostal ujety wiec
    jeszcze raz o co chodzi???

    > przeciez, ani na mCzacie nic pozytecznego sie generalnie nie dowiem.
    Mowisz o
    > kilkudziecieciominutowych rozmowach - jesli rozmowca z tamtej strony jest
    > kompetentny i rzeczowy,

    Nielicz na to, ze specjalista od baz danych i systemow transakcyjnych bedzie
    siedzial na mLinku bo by go po godzinie szlag trafil i powiedzialby, ze ma w
    d: taka prace.

    http://www.roznosci.naczasie.pl/mBank.gif

    kompetencja ludzi pracujacych w bankowosci jest tragiczna!!! Podam przyklad
    z Invest Banku, gosicu nierozumiel roznicy pomiedzy poleceniem zaplaty a
    zleceniem stalym!!!!!
    Ale to juz zupelnie inny temat

    pozdrawiam
    Fajas


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1