eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Dostałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej mBanku... › Re: [mBank] Dostałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej mBanku...
  • Data: 2008-01-18 18:40:15
    Temat: Re: [mBank] Dostałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej mBanku...
    Od: martynka <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. To grupowy troll, nie przejmuj się.
    > 2. Na moje mBank przyznał Ci jakąś kartę za podpis czy coś w ten deseń.
    > Nie mam tam przypadkiem umowy jeszcze, której jeden egzemplarz trzeba
    > odesłać?
    >
    > KJ

    Faktycznie, Jest wniosek o wydanie karty kredytowej dwa egzemplarze i
    jeszcze jedna kartka z informacją że jeśli chę kartę kredytową wystarczy
    odesłać jeden egzemplarz w kopercie zwrotnej. Wszystko teraz jest jasne,
    nie wiem jak to patrzyłam że nie zauważyłam tychże wniosków.
    Wprowadziłam Was w błąd, przepraszam. Wniosek za raz spłonie w piecu :-)