eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...Re: [mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...
  • Data: 2006-09-14 15:55:51
    Temat: Re: [mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...
    Od: "Krzysiek" <m...@j...tajny.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A mi się akurat podoba jak są _jasne_ kryteria i decyzja nie zależy od
    > widzimisie danego konsultanta...

    Tyle, że mBank zna moją historię finansową niemalże na wylot (od początku
    kariery zawodowej), ale widać lepszym i bardziej wartościowym klientem
    będzie
    dla nich np. Pan Zenek z Pcimia, który przyjdzie z ulicy, ale ma umowę na
    czas nieokreślony (bądź określony dajmy na to na 2 lata) w sklepie
    spożywczym ( bez urazy dla nikogo...).

    Dodam, że zdolność kredytową mam z dużym zapasem...


    OKi, z moje strony to tyle, po prosu musiałm wyrazić publicznie moje
    zdziwienie. Może ktoś z mBanku kiedyś to przeczyta i pomyśli o zmianie
    swoich
    procedur, tak by nie tracić wiernych i dobrych klientów...

    pzdr,
    Krzysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1