  • Data: 2006-09-14 16:10:46
    Temat: Re: [mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@j...tajny.pl> napisal(a):

    > Tyle, że mBank zna moją historię finansową niemalże na wylot (od początku
    > kariery zawodowej), ale widać lepszym i bardziej wartościowym klientem
    > będzie
    > dla nich np. Pan Zenek z Pcimia, który przyjdzie z ulicy, ale ma umowę na
    > czas nieokreślony (bądź określony dajmy na to na 2 lata) w sklepie
    > spożywczym ( bez urazy dla nikogo...).
    >
    > Dodam, że zdolność kredytową mam z dużym zapasem...
    >

    > OKi, z moje strony to tyle, po prosu musiałm wyrazić publicznie moje
    > zdziwienie. Może ktoś z mBanku kiedyś to przeczyta i pomyśli o zmianie
> [...]

    Mam wrażenie, że to jest cecha właściwa chyba wszystkim bankom w
    Polsce - w ogóle nie patrzą na historię swoich kontaktów z klientami.
    Czego być nie chciał załatwić, zawsze jesteś traktowany jak klient z
    ulicy i już w drzwiach jesteś przez konsultanta proszony o trzy
    ostatnie PITy plus pit-36, zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS, drugie
    z US i weksel in blanco. A potem możesz powiedzieć, po co przyszedłeś
    ;-)

    Jedyny wyjątek to banki dające KK za obroty na rachunku. Ale tak poza
    tym to mam wrażenie, że historia finansowa w danym banku wiele nie
    znaczy dla analityków.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/