eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...Re: [mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...
    Date: Thu, 14 Sep 2006 16:10:46 +0000 (UTC)
    Organization: www.samotnik.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <s...@s...local>
    References: <eebt99$34d$1@nemesis.news.tpi.pl> <r...@j...jj>
    <eebu35$p22$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: caf75.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1158250246 7368 83.30.77.75 (14 Sep 2006 16:10:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Sep 2006 16:10:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:396538
    [ ukryj nagłówki ]

    <m...@j...tajny.pl> napisal(a):
    >> A mi się akurat podoba jak są _jasne_ kryteria i decyzja nie zależy od
    >> widzimisie danego konsultanta...
    >
    > Tyle, że mBank zna moją historię finansową niemalże na wylot (od początku
    > kariery zawodowej), ale widać lepszym i bardziej wartościowym klientem
    > będzie
    > dla nich np. Pan Zenek z Pcimia, który przyjdzie z ulicy, ale ma umowę na
    > czas nieokreślony (bądź określony dajmy na to na 2 lata) w sklepie
    > spożywczym ( bez urazy dla nikogo...).
    >
    > Dodam, że zdolność kredytową mam z dużym zapasem...
    >
    >
    > OKi, z moje strony to tyle, po prosu musiałm wyrazić publicznie moje
    > zdziwienie. Może ktoś z mBanku kiedyś to przeczyta i pomyśli o zmianie
    > swoich
    > procedur, tak by nie tracić wiernych i dobrych klientów...

    Mam wrażenie, że to jest cecha właściwa chyba wszystkim bankom w
    Polsce - w ogóle nie patrzą na historię swoich kontaktów z klientami.
    Czego być nie chciał załatwić, zawsze jesteś traktowany jak klient z
    ulicy i już w drzwiach jesteś przez konsultanta proszony o trzy
    ostatnie PITy plus pit-36, zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS, drugie
    z US i weksel in blanco. A potem możesz powiedzieć, po co przyszedłeś
    ;-)

    Jedyny wyjątek to banki dające KK za obroty na rachunku. Ale tak poza
    tym to mam wrażenie, że historia finansowa w danym banku wiele nie
    znaczy dla analityków.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1