  • Data: 2005-06-01 20:31:27
    Temat: Re: [mBank] Elektroniczne wyciagi
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to środa, 1 czerwca 2005 20:09, gdy Wojciech Malinowski napisał(a) coś
    na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Ja wczoraj zaznaczyłem, że chce takie wyciągi otrzymywać, a dzisiaj
    > dostałem maila o temacie: "Mbank - wyciągi elektroniczne".

    Tak, też dostałem ten spam i jestem wkurzony na maksa. Pomimo wielokrotnych
    próśb, mBank ciągle mnie spamuje, a mLinka udaje, że to nie oni... Fakt, to
    robi Onet w ich imieniu. Ale co mnie to k-wa obchodzi? Zgody nie dawałem, a
    w wręcz rządałem zaprzestania.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)