  • Data: 2009-01-06 09:22:21
    Temat: Re: mBank Euro<26 - opłata za kartę z karty
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2009.01.06.07.53.04@rudak.org...

    > A w regulaminie nie ma o 30 dniach od otrzymania wyciągu?

    A takie coś w regulaminie ma jakąkolwiek wartość? Można skutecznie
    ograniczyć termin do składania reklamacji, kc albo coś w tym rodzaju coś
    takiego przewiduje w ogóle?

    Tego rodzaju zapisy w regulaminie służą chyba raczej dyscyplinowaniu
    klientów oraz są szansą dla banku, że niektórzy zrezygnują jak zauważą coś
    zbyt późno. Zresztą dotyczą one chyba reklamacji fraudu. Jak po roku
    zauważę, że bank mi źle odsetki policzył i będę miał rację, chyba nie ma
    szans, żeby zgłoszenie tego faktu po roku mogło skutkować odrzuceniem
    reklamacji. A może się mylę?

    marekz