  • Data: 2003-06-20 05:00:41
    Temat: Re: mBank - FORTIS?
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tez sie z nimi strasznie mecze (malo powiedziane) i zastanawiam sie
    > czy warto?

    Ja ich uzywam od poczatku i nie mialem zadnych klopotów. Konserwacji nigdy
    nie zauwazylem bo robia to w jakis dziwnych porach.

    Nie podoba mi sie oplata za przelew do US i to ze za kazdym razem musze
    wpisywac dane urzedu i numer konta. Mocno wkurzajacy jest brak sladu, jesli
    nie zrealizuja twej dyspozycji przelewu (np. brak srodków), limit 1kzl.

    Zalozylem se e-pakiet w Fortisie (w ciagu 24 godzin) i mam wyzsze
    oprocentowanie, wplaty w placówkach, pobieranie z karty VE w dowolnym
    bankomacie za free (do 10kzl dziennie) i bezplatne przelewy (takze do US).
    Niestety trzeba placic za konto 7PLN. Ja trzymam zwykle wiecej niz kilka
    tysiecy, wiec róznica w oprocentowaniu spokojnie to pokrywa.

    Mysle, ze mbank warto miec np. jesli robisz cos na allegro i dla beplatnej
    VIZY (przelewasz na konto tyle ile chcesz i jestes bezpieczna, ze wiecej z
    niej nie zniknie), ale nie jako podstawowe konto.

    pozdr

    MW