  • Data: 2004-07-09 19:17:24
    Temat: Re: mBank - Historia/Lista operacji wykonanych
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Krawczyk" <k...@a...w.sygnaturze> napisał w
    wiadomości news:slrncetqvo.b07.krawczyk@galaxy.uci.agh.edu.pl..
    .
    > Witam.
    >
    > Czy można coś zrobić aby Historia rachunku wyświetlała się
    > w normalnej kolejnościa, nie odwrotnie niż powinno być?
    >
    > Czy wybieram przedział dat, czy ostatnie D dni, czy M miesięcy
    > to zawsze jest odwrotnie - najnowsze operacje na końcu.
    > Co z tym fantem zrobić?

    Niestety nie da się (o ile mi wiadomo) sterować tym, jak komórkami w
    arkuszu kalkulacyjnym.
    Dlaczego uważasz, że to jest kolejność odwrotna? Jak sporządzasz
    listę zakupów, to też zapisujesz ją od dołu? Jeśli rejetrujesz kolejne
    dane w arkuszu kalkulacyjnym, to też zaczynasz wypełnianie od dołu?
    Co zrobić z tym fantem? Przyjąć do wiadomiości, że tak jest
    normalnie, pogodzić się. Nawet jeśli załozyć, że masz prawo wnioskować w
    tym wypadku o wprowadzenie ulepszeń (np. sugerując to pisemnie szefom
    mBanku), to w końcu i tak trafisz na wiele sytuacji, w których nic nie
    wskórasz. Choćby wpisywanie się na listę obecności na szkoleniu (chyba
    że lista ma rubryki, a Ty wpiszesz się do ostatniej).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl