  • Data: 2006-08-20 18:11:44
    Temat: Re: mBank Historia rachunku
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:eca3t2$h0$1@atena.e-wro.net...
    > F.T. zapodał(a):

    > - ustaw sobie w opcjach, będzie Ci co miesiąc przychodzić na maila takei
    > zestawienie
    > - takie coś możesz uzyskać za pomocą zewnętrznych programików, które łączą
    > się do Twojego konta i pobierają takie dane - przeszukaj arch. grupy, było
    > już o tym.
    Potrzebuje cos takeigo codziennie aby sprawdzac rozliczanie tranaskcji
    i spodziewałem sie ze to ja jestem tak ograniczony i nie umiem tego znalezc
    Ale juz wszystko wiem
    Posiłkuje się zaznaczając tekst z ekranu i wklejajac go do pliku txt tylko
    ze sie troszke rozjezdza ale idzie sie rozeznac
    dziekuje za pomoc
    Grzes