  • Data: 2008-12-01 23:08:25
    Temat: Re: mBank KK - na zawsze darmowa
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gh1jkf$8n2$1@news.onet.pl...
    > http://www.mbank.pl/promocje/mKARTY/Visa_classic.htm
    >
    > Ktoś korzystał z tej promocji ? W sumie ciekawa sprawa.

    może i bym wziął, ale tyle się tu pisało o błędach w używaniu karty, że się
    boję ;-p
    nigdy nie miałem kredytówki

    czy mam rozumieć że mogę sobie kupować w sklepach przez 54 dni tą kartą
    a przed upływem tego terminu muszę spłacić i nie poniosę żadnych kosztów
    w skrócie kupuję kartą, kasę bierzącą na lokacie

    czy jakieś inne korzyści daje mi ta karta?

    Limit kredytowy: 1 200 PLN - 20 000 PLN
    Okres bezodsetkowy: do 54 dni