  • Data: 2008-12-02 00:06:21
    Temat: Re: mBank KK - na zawsze darmowa
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Gru, 00:08, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > czy mam rozumieć że mogę sobie kupować w sklepach przez 54 dni tą kartą
    > a przed upływem tego terminu muszę spłacić i nie poniosę żadnych kosztów
    > w skrócie kupuję kartą, kasę bierzącą na lokacie
    Właściwie to kupujesz przez miesiąc, dostajesz wyciąg z karty i termin
    spłaty(za 23 dni), przez następny miesiąc kupujesz na następny wyciąg
    itd.
    Żeby nie było żadnych odsetek trzeba spłacić cała kwotę w terminie.
    Warto więc korzystać z automatycznej spłaty albo(co preferuję) samemu
    zlecać przelew z datą przyszłą.