  • Data: 2006-04-20 23:02:01
    Temat: Re: [mBank]KK - najnizsze na rynku oprocentowanie ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:vo1g42lss7vl8pspv9tc02rj6jr26qn8hk@4ax.com...

    > Masz tę kartę? Czy to wygląda tak: w momencie generowania
    > wyciągu
    > liczą
    >
    > saldo * 0,65% / 12
    >
    > i to doliczają do salda?

    Nie mam tej karty, ale wlasnie tak robia. Przy czym oczywiscie
    powinni brac pod uwage rzeczywista ilosc dni w miesiacu podzielona
    przez 365, a nie po prostu 1/12. :-)

    Typowa karta dla kolekcjonera, rezerwowa lub ewentualnie dla
    uzytkownika nastawionego na szczegolny sposob jej uzywania. Choc
    trzeba przyznac, ze przy niewielkich obrotach, oplaty za to
    ubezpieczenie nie sa zabijajace. Przy obrotach rzedu 10k na
    miesiac karta jest zabijajaca, zreszta podobny numer wycieli w
    Rajfim z ubezpieczenuiem Protektor Plus (tylko ze tam mozna z
    niego latwo zrezygnowac, a w Nordei wprawdzie pojawil sie kiedys
    glos na grupie, ze mozna, ale raczej wydaje sie, ze nie jest to
    trywialne dokonac skutecznej rezygnacji).

    marekz