    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank KK - waluta rozliczeniowa
    Date: Thu, 4 Dec 2008 11:20:40 +0100

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości
    news:pan.2008.12.04.10.14.25@rudak.org...

    > No tak, "małą czarną" ;-)
    > Aż mnie korci złożyć o nią wniosek. Bo jeśli jest tak, że bank ogłasza
    > coś, i zbiera w tej sprawie wnioski, i przetwarza dane, etc. -- ale tego
    > czegoś nie ma, to na to też jest parę paragrafów ;o)

    Swoją drogą to jest naprawdę zagadkowe. Limity byli w stanie otworzyć. Niby
    jest BIN (no chyba że jednak nie do końca on jest...). Karta zaczęła być
    reklamowana prawie 150 dni temu (od kilku miesięcy jest natomiast raczej
    ukrywana, tzn. zniknęły banery z nią i nie wypowiadają się Dyżurni). Czy to
    możliwe żeby na przykład pięciu kolejnych wykonawcówtych plastików coś
    zawaliło? Nie sądzę.

    Powód nieistnienia tych karrt musi być bardziej spektakularny, tylko co to
    może być? :)

    marekz