  • Data: 2003-05-20 18:28:20
    Temat: Re: [mBank] KK - zenada
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Szkoda, ze nie miales konta w Lukasie. Zlozylem wniosek pewnego dnia u nich

    nie zbym chcial robic propagande, ale ptwierdzam - pod tym wzgledem
    naprawde "tak powinno byc w kazdym banku". az mi szczeka opadla, jak poszedlem
    do oddzialu, nie wypelnialem nawet wniosku, tylko podalem panience dane i pod
    10 min. wypelniania mialem wydukowana _umowe_ o zawarciu kredytu w karcie, z
    konkretnym _limitem_ (poprosilem o nizszy niz mi system chcial dac) i
    wszystkimi szczegolami. a to tylko na podstrawie zaswiadczenia o dochodach i
    nawet bez regularnych wplywow na konto.
    a z karty citka sobie zrezygnowalem. lukas zrobil dobry interes.

    aha: niedlugo pozniej zlozylem tez wniosek o kk mbanku. przy okazji system
    kazal skontaktowac sie z infolnia, bo prosilem o otwarcie emaxa, a wg sytemu
    juz go mam (otoz nie mam, jako zywo). probowalem wyjscnic srpawe w infolinii.
    nie da sie, bo nie mam dostepu. jakbym mial konto, to bym mial i moglbym
    sprawdzic, a tak - nie moge. jednym slowem burdel i absurd na absurdzie.
    wniosek wycofalem - kocham na ich karte, moge miec kazda jaka zechce (no, moze
    nie signia ;) dlugo pozniej dostalem maila, ze moj wniosek rozpatrzyli wstepnie
    pozytywnie (co za zaszczyt!), pozniej, ze przepraszaja, ze w tamtym mailu mogl
    byc blad. musialem znow dzwonic na mlinie i ich prostowac. precz z tym
    badziewiem!