  • Data: 2003-05-21 10:20:29
    Temat: Re: [mBank] KK - zenada
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Wystarczy robić ręcznie. Raz na miesiąc te 10 minut mnie nie zbawi.

    Wiesz, wszystko mozna robic recznie i na piechote, ale po to jest
    internet i po to sa rozne automaty, zebys mial te 10 minut dla siebie.
    Przy czym jesli automaty nie dzialaja tak jak powinny (czyli nie maja
    dobrze zdefiniowanej obslugi wyjatkow), to te 10 minut moze byc bardzo
    droga oszczednoscia.

    Poza tym poswiecenie na cos 10 minut tez kosztuje. :-P

    Bartol