eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Koniec darmochy :-(Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
  • Data: 2004-01-24 13:34:46
    Temat: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Paweł P" napisał:

    | Jestem przekonany że po "burzy" poprawie ulegnie obsługa klientów (mlinia,
    | czas otwierania rachunków itp.).

    Nie zauważyłem, by obsługa klientów wymagała poprawy.
    Gdy zrobi się tak jak jest to opisane, zgodnie z procedurą, wszystko idzie
    gładko i szybko.
    Nigdy nie oczekiwałem też długo na połączenie z mLinią.

    | Odejdą klienci, których rachunki były martwe, lub prawie martwe,
    | a posiadali je np. tylko po to żeby mieć "plastik" w portfelu :))

    Podejrzewam, że takich klientów są śladowe ilości i nie stanowią oni kosztu,
    który miałby istotny wpływ na funkcjonowanie banku.

    | Nie piszcie proszę, że przenosicie olbrzymi kapitał do innych banków z
    | powodu wprowadzenia opłaty za przelew 0,5 zł, bo płakać się chce
    | (ze śmiechu

    Twój płacz może być nieuzasadniony. Wbrew pozorom statystyczny klient mBanku
    ma duże depozyty, znacznie większe niż na przykład klient MultiBanku
    (poczytaj stronę BRE i sobie podziel, co trzeba :))

    | Może, gdy Mbank nie będzie dopłacał do przelewów, pozwoli "mu" to np. na
    | podniesienie % lokat?

    mBank wcale dużo za te przelewy KIRowi nie płaci. Podejrzewam, że więcej
    płaci co miesiąc na jedno wynagrodzenie osoby na stanowisku kierowniczym.
    A z pewnością więcej też płaci miesięcznie za połączenia telefoniczne osób
    dzwoniących na 0-801.
    Dlatego szukając oszczędności należało wg mnie (i nie tylko mnie) w
    pierwszej
    kolejności zlikwidować tę drogą linię. Gdyby telefon był płatny - klienci
    nie
    dzwoniliby z pierdołami, tylko co się da wykonywali samodzielnie. A już nie
    wspomnę, że dla wielu osób połączenie ze zwykłym numerem jest o określonych
    porach darmowe.

    A takim drobnym krokiem - obojętnie czy ten przelew ma kosztować 0,50 zł,
    czy miałby kosztować choćby 5 groszy - mBank zburzył to co budował od
    początku - zaufanie klientów. A z tym jest tak, że pracuje się na to długo,
    zburzyć natomiast można w jednej chwili.

    Pozdr.,





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1