eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Koniec darmochy :-(Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!news.tele.dk!news.tele.dk!small.news.tele.dk!new
    sfeed.icl.net!newsfeed.fjserv.net!newshosting.com!news-xfer1.atl.newshosting.co
    m!216.196.98.140.MISMATCH!border1.nntp.ash.giganews.com!border2.nntp.ash.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!wn14feed!worldnet.att.net!204.71.34.3!newsfeed.cwix.co
    m!nsnmpen1-lo.nuria.telefonica-data.net!nsnmrro2-lo.nuria.telefonica-data.net!n
    ot-for-mail
    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Koniec darmochy :-(
    Date: Tue, 27 Jan 2004 17:35:15 +0100
    Organization: -
    Lines: 39
    Message-ID: <v...@4...com>
    References: <bus6i1$jbg$1@inews.gazeta.pl> <butlj8$402$1@absinth.dialog.net.pl>
    <butsa2$4vc$1@zeus.polsl.gliwice.pl> <butt01$do6$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    <n...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 157.red-81-39-237.pooles.rima-tde.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nsnmrro2-gest.nuria.telefonica-data.net 1075221311 14774 81.39.237.157 (27
    Jan 2004 16:35:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...nuria.telefonica-data.net
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jan 2004 16:35:11 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:280694
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 24 Jan 2004 16:48:51 +0100, Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>
    wrote:

    >On Sat, 24 Jan 2004 14:47:45 +0100, "Jarosław Łysio"
    ><j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >>
    >>A za kilka lat studenci marketingu będą czytać w podręcznikach o jakimś
    >>mBanku, ktróry przez tak z pozoru błahą i małoznaczącą decyzję stracił kupę
    >>swoich dotychczasowych klientów.
    >
    >Czym podniósł swoją rentownośc.

    Tego jeszcze nie wiadomo, wiadomo natomiast, ze jak sie bank sprzedaje, to sie
    wycenia go m.in. przemnazajac wycene jednego klienta banku przez liczbe
    klientow.

    Zgadzam sie z poprzednikiem, ze zaufanie bank straci, wiele osob moze czuc sie
    oszukanych, bo wczesniej bank macil ich umysly haslami, ktore cytowal juz wyzej
    np. Jarek A., a teraz sie okazuje, ze te hasla byly g. warte.
    Co to za gadka, ze bank musi to zrobic, zeby byc rentowny. Czy gdy go zakladano
    i tworzono symulacje opierajac sie na tym, ze podstawowe uslugi beda darmowe im
    nie wychodzilo, ze za jakis czas bedzie rentowny z tymi darmowymi uslugami? Czy
    gdy wprowadzano nowe uslugi nie brane pod uwage w pierwotnym biznes planie, to
    te nowe uslugi musza byc dotowane i nie potrafia w okreslonym czasie zarobic na
    siebie? No chyba nie. Chyba, ze od samego poczatku w biznes planie zakladano
    oszukiwanie klientow, najpierw branie ich na lep (szczytne hasla), a pozniej
    gdy juz beda przyklejeni to sie ich oskubie ze skrzydelek i nozek.
    Albo zarzad staje sie zbyt pazerny i sie to na nich zemsci, albo bank jest
    coraz gorzej zarzadzany skoro sie chwyta takich sposobow ponizej pasa i podcina
    galaz, na ktorej siedzi (czyli niszczy wlasna filozofie dzialania, ktora
    stworzyl, ktora pielegnowal i ktora sie chelpil wszem i wobec).
    Niektorzy zapewne juz tylko ze wzgledu na calkowita zmiane filozofii
    funkcjonowania mbanku zmienia sposob jego uzytkowania (choc kont pewnie nie
    zlikwiduja dopoki mbank nie wprowadzi za nie oplat) i przeniosa sie do
    konkurencji, poki ta oferuje lepsze warunki (np. VWBD), pozostawiajac konta
    mbanku niemal puste.

    dn

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1