    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Maryja
    Date: Tue, 2 Mar 2010 21:49:56 +0100

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Zakładałem parę kont zdalnie (i nie tylko) i akurat nie tylko kurierzy 7
    > o tym zapominali.

    Może warto ukraść komuś dowód osobisty i sprawdzić. ;)

    Czy wpłaty na konto w mBanku na Poczcie są przyjmowane bez opłat?
    Problem lewych blankietów będzie odradzał się. Łatwo jednak
    o ograniczenie tegoż -- wystarczy sprawić, aby na RR itp.
    instytucje wpłaty były przyjmowane na Poczcie bez prowizji.
    (bo chyba głównie chodzi o Pocztę, ale można też sprawić,
    aby i inne banki przyjmowały takie wplaty za freeko)

    Oszust założy konto, ale nie wpisze go do ,,rejestru''
    wpłat bezprowizyjnych.

    Ja kiedyś drukowałem blankiety (najpierw sam z nich korzystałem,
    później drukowałem je innym, aż wreszcie drukowałem uniwersalne)
    i rozmawiałem z Eugeniuszem Makulskim o możliwości przyjmowania
    bezprowizyjnych wpłat na jego sanktuarium.

    Makulski odmówił współpracy, celem której miało być porozumienie
    z Pocztą, choć same blankiety wpłat na tyle mu spodobały się, że
    sam (nie osobiście -- drukowali jego ludzie) zaczął je drukować.
    (je, czyli blankiety w ogóle, choć niedokładnie takie same jak moje)

    Dla mnie zaproponował pieniądze na drukowanie blankietów. :)

    Ja chciałem jego zgody na umieszczenie skanu jego podpisu
    pod cytatem z jego słów i błogosławieństwa, :) on zaś dawał
    mi pieniądze na druk. :) Szybko zauważyłem, że daje zdecydowanie
    za dużo (na dodatek bez jakiegokolwiek pokwitowania) i że mógłbym
    zrobić niezły interes -- druk (choć opłacony przez Makulskiego)
    bym odliczył od kosztów uzyskania przychodu a od Makulskiego
    wziąłbym zaświadczenie o darowiźnie, którą bym odliczył od
    przychodu. :) Oczywiście VAT też by został odliczony przy
    drukowaniu... Zysk nad zyskami -- wówczas zysk ów widziałem
    ,,gołym okiem'' natychmiast. Makulski uznał, że moje blankiety
    są za krótkie, to znaczy mają o jeden ,,odcinek'' za mało.
    (banki uznały, że to dobry blankiet, poczty też, ale Makulski
    uznał, że za krótki)

    Kilogramy blankietu gdzieś leżą (walają się -- jak się to mówi) jeszcze...

    Aby było jasne -- nie jestem ,,poligrafem'' i zająłem się tym dla ,,zabicia czasu''.
    :)
    Na blankietach chciałem zamieścić skan makiety kościoła.
    (kościołów -- bo innym też proponowałem takie blankiety; oczywiście
    za każdym razem wyraźnie zaznaczałem, że nie chcę w zamian pieniędzy)

    Blankiety były ,,opiniowane'' przez pracowników banków i poczt.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'