  • Data: 2010-03-14 22:17:50
    Temat: Re: [mBank] - MasterCard Debit Gold
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hnjm6r$rbb$3@newsfeed.net.icm.edu.pl...

    > Jeżeli Ci to konto w Nordea raczej tylko do karty potrzebne a męczy
    > Ciebie te wyrabianie limitu, to IMO lepiej to zamienić na dbnet. Tylko,

    Meczy mnie to, ze musze przewidywac ile kasy bede jutro potrzebowal. Juz mi
    sie kiedys zdarzyla koniecnosc wyplacenia KK kasy gdy mi sie samochod zepsul
    w srodku nocy... W Nordei nie ma zadnego innego limitu poza koniecznoscia
    przelania 1500pln zeby za nie nie placic, wiec to nie zaden problem, a
    zamieniac zeby miec to samo nie chce....

    > że z tego co pamiętam Nordea Spectrum trzeba mieć co najmniej przez rok,
    > bo inaczej trzeba zapłacić według TOiP (no chyba że coś się zmieniło
    > ostatnio).

    Tak wiem, ale lada dzien uplynie wlasnie rok :).

    MK