  • Data: 2010-03-15 07:34:13
    Temat: Re: [mBank] - MasterCard Debit Gold
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 23:17:50 +0100, MK napisał(a):

    > Meczy mnie to, ze musze przewidywac ile kasy bede jutro potrzebowal. Juz
    > mi sie kiedys zdarzyla koniecnosc wyplacenia KK kasy gdy mi sie samochod
    > zepsul w srodku nocy... W Nordei nie ma zadnego innego limitu poza
    > koniecznoscia przelania 1500pln zeby za nie nie placic, wiec to nie
    > zaden problem, a zamieniac zeby miec to samo nie chce....

    No ja też bym pewnie został, ale wtedy były jeszcze płatne przelewy i
    odpłynąłem do Aliora, bo akurat wchodził na rynek. Wiem, że zmieniać się
    nigdy nie chce, ale w tym wypadku wszystko załatwisz przez www i telefon.
    Nordea zamknąłem przez telefon bez żadnych problemów a DBnet otworzysz
    przez www. Nordea na pewno ma dobrą pocztę wewnętrzną i niezłe www,
    chociaż przez rok mieli dwa dłuższe przestoje o ile dobrze pamiętam.
    Karta po 10 m-c wypłacania zjechała się na amen, że nr raczej nie do
    odczytania, no i jest płatna. W DBnet wystarczy jedna wypłata z bankomatu
    miesięcznie w Twoim przypadku, można powiedzieć, nie masz żadnych
    warunków bezpłatności konta i karty. Dają VE, która działa we wszystkich
    bankomatach tak jak Nordea no i którą można płacić w necie - Nordeą
    niestety nie, ale nie wiem czy to + czy -, zależy. DBnet ma o ile dobrze
    pamiętam za darmo sprawdzenie salda w bankomacie - jak na aktualne
    warunki w pl to niezły luksus ;)

    Xenocide