  • Data: 2012-10-30 23:45:26
    Temat: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "[sas]" op.wmz3odyx57bdh5@komp-w-kuchni

    : oczywiście, że można i wcale tego nie neguję. ale jestem np. w empiku i
    : chcę sobie kupić książkę, którą być może na allegro kupiłbym za 1/2 ceny.

    I często kupujesz te książki? Pytam, bo ja czasami ;) bywam
    w empikach i jakoś ani razu nie widziałem tam kupowania książek...

    [oczytany naród... kupują książki na allegro i w empikach, zdobywają
    kindle za karty nie do brydża... a jednak pewna dziewczyna pytając
    swą matkę, dostaje odpowiedź -- wiesz, Eneuelowi ona kojarzy się
    z Ateną zdybaną przez Terezjasza, zaś innym widzom ;) -- z konkursem
    miss mokrego podkoszulka... każdy widzi to, co chce...]

    W empikach przeglądam czasopisma, czasami oglądam
    tam albumy ze zdjęciami, bywa, że i czytam ksiązki...

    Pewnego dnia, gdy oglądałem zdjęcia z okolicy, dostałem
    propozycję nie do odrzucenia -- wskazano mi (surowo patrząc
    na mnie i mówiąc do mnie tonem, który nie znosi sprzeciwu)
    krzesełko i zaproponowano ;) mi, abym usiadł... Nie mając
    nic lepszego do zrobienia (nie mając nic na swoją obronę)
    usiadłem... I obejrzałem zdjęcia w albumie, który wziąłem
    z półki... I zrozumiałem, dlaczego miałem usiąść... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'