  • Data: 2012-10-31 00:34:54
    Temat: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-30 09:55, Maciek wrote:
    > Hmmmm ... jakby Ci to ... no wiesz ... mBank, to taki bank "wirtualny".

    No, wiem... uzywam od poczatku istnienia - zauwazylem ten drobny
    szczegol ;) Wychodze z zalozenia, ze bank wirtualny przyjmuje sie jako
    swoj bank z dobrodziejstwem inwentarza przy zalozeniu, ze moj profil
    korzystania z banku pasuje do tych zalozen.

    Gotowke do mBanku wplacalem moze ze dwa razy w zyciu. Z bankomatu
    wyplacam tylko jak naprawde musze.

    > lokaty, konta oszczędnościowe itp. Bank sugerując pozbycie się karty,
    > jednocześnie sugeruje założenie konta u konkurencji, żeby gotówkę można
    > było jakoś wyłuskać. Czy to nie jest trochę głupie podejście? :->

    No dobra, to jest jakis argument. W ogole mi nie przyszlo do glowy, ze
    mozna traktowac mBank jako bank jedynie do produktow
    oszczedosciowych/ubezpieczeniowych/jakichkolwiek innych.

    Wychodzilem z zalozenia, ze majac bank internetowy "w swoim portfelu"
    podstawowym zalozeniem jest, ze transakcje kartowe stanowia istotny
    odsetek wszystkich.

    Inna rzecz, ze jezeli mBank nie jest podstawowym bankiem (ergo sluzy
    jako SFI, eMakler, czy produkty oszczednosciowe), to tak czy owak obok
    ma sie inny bank. Ergo karta malo przydatna, bo mozna po prostu zrobic
    przelew...

    ...ale to znowu przy zalozeniu moim, czyli, ze gotowke ogladam tylko
    wtedy kiedy mnie do tego zmuszaja, bo dobrowolnie tego nie robie.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net