    From: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Date: Thu, 10 Nov 2005 14:29:37 +0100

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:dkveg6$k6o$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ja wymyśliłam PiSowi nazwę która aż się prosi o przedrzeźnianie :-)

    Przyjmuję, że nie jesteś w stanie się powstrzymać :)

    > Ministrów nie, ale prezesików róznych agencji i tym podobnych to już czemu

    Zaraz, zaraz, większość agencji itp. ma być polikwidowanych, a ich zadania
    realizowane z budżetu, przez urzędników służby cywilnej. Gdzieś widzisz
    miejsce dla Leppera? On dostał marszałka i tyle - zresztą, bądźmy
    sprawiedliwi - to mu się nalezy ze względu na wynik wyborów - PiS i PO
    zebrały po ponad 2 mln głosów, SO - ponad milion - przecież nie chcesz
    powiedzieć, że milion ludzi ma teraz przestać wierzyć w demokrację i
    egalitaryzm, bo ich legalnie wybrany przedstawiciel nie podoba się elitom?
    A wejście do koalicji to nie są cienkie synekury za kulisami, tylko solidne,
    szerokie stolce ministerialne. Te same, które tak pechowo przeszły koło nosa
    platformersom - a miało byc tak pięknie, wywiady miały być... :-D

    > nie :-) Ty jednak naiwny jesteś - co Leppera tam ciągnie? Troska o kraj?

    Nie, troska o kasę, władzę i dalszy rozwój opalenizny.

    > Jaaasne :-) Po tym jak go tak solidarnie klub PiS na wicemarszałka wybrał
    > :-)

    To jest argument, ale Lepper ciągle stara się ugrać więcej - i jeśli mu się
    nie uda, to kto wie czy poprze rząd?

    > PiS sam się w nią wpakował. Nie pasował im Komorowski, ale Lepper już tak.
    > No to niech nie płaczą :-)

    Ależ nie płaczą, chyba że ze śmiechu nad głupotą szefów PO - walczyli jak
    lew, a polegli jak mucha - czy to nie śmieszne? Tyle, że ucieczką od
    odpowiedzialności szkodzą krajowi - takie jest moje zdanie.

    > Więcej niż PiS wziąć się już nie da :-)

    Dawał PiS po dobroci prawie połowę władzy? Dawał. Mało było Platformie?
    Mało. No to żegnam ozięble. Gdyby to PO organizowała rząd, a PiS się wypiął
    na taką ofertę - przeklinałbym PiS, jak teraz PO. Bo w ostatecznym
    rozliczeniu to my, zwykli ludzie ucierpimy na potencjalnej niestabilności
    rządu w Polsce - chłopcy z zarządu PO są dobrze zabezpieczeni i im kilka
    chudych lat nie zaszkodzi. O ile sprawdzą się kasandryczne przepowiednie
    etatowych besserwisserów. A jeśli nie, jeśli rząd będzie spokojnie pracował,
    to PO się rozleci - bo jest niezdarnie posklejana z różnych resztek po
    zużytych ugrupowaniach - jak kiedyś AWS - a jej sukces wyborczy zmarnowało
    kilku ziutków z mafiozem Schetyną na czele. Tusk jest w jego rękach
    marionetką, a Rokita ma g... do gadania - czego dobitny przykład słyszeliśmy
    ostatnio.

    > Jakoś nie widzę Rokity i Tuska razem z SLD - tak sobie prorokujesz ładnie,
    > na razie to mordę Leppera musisz w jednym kadrze z Jarosławem Kaczyńskim
    > znosić i nawet ładnie to tłumaczysz "to ta platforma panie, a tak w ogóle
    > o co się rozchodzi jak to czysta kalkulacja jest" :-) Jak już kiedyś w tym
    > temacie pisałam - Miller przynajmnie tyle miał resztek uczciwości, że
    > robiąc
    > to samo nie chrzanił o sanacji moralnej.

    Miller nie miał za grosz uczciwości i dobrze o tym wiesz. Opowiadał za to
    masę anegdot, które mu do dzisiaj pamiętają ówczesne wielbicielki - no
    trzeba mu przyznać, że miał w sobie tę szorstką męskość prawdziwego
    komunisty, niejedna postępowa intelektualistka po nogach sikała ;). Ale
    zgodnie z własnym proroctwem skończył biedaczek, jak na sześćdziesięciolatka
    prowadzącego siedzący tryb życia przystało. A przecież Ziobro nie pozwoli
    nam o nim zapomnieć :).
    Mordę Leppera i tak muszę oglądać, bowiem z tej mordy żyją media, jak nie
    przymierzając - amerykański showbiznes z Hitlera. Za to nie będę musiał
    oglądać uśmiechu Hokity, który jako żywo przypomina mi jednego stwora ze
    starych komiksów z Funky Kovalem. Jednak Hokita lepiej prezentuje się
    zasępiony. A gdyby został wickiem, to Pohanke co wieczór w studio
    przeżywałaby wielokrotne orgazmy intelektualne czytając wiadomości i
    wreszcie nieco by, biedactwo schudła. A tak będzie nam darowane i jedno i
    drugie. O ile rząd przejdzie.

    T.