    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Date: Thu, 10 Nov 2005 17:46:51 +0100

    Tomasz Nowicki wrote:
    > Poza tym już ci pisałem - to nie rząd buduje
    > mieszkania, tak było w PRLu - rząd stwarza warunki i klimat, reszta
    > zależy od mechanizmów rynkowych.

    Stworzyli taki "klimat" na początek, że hej! Jak tak dalej pójdzie to
    obudzimy się w PRL-u bis. Tylko bardziej bogoojczyźnianym.

    > Po prostu jeśli chce cokolwiek zbudować, to musi najpierw mieć
    > władzę.

    No wreszcie prawdę napisałeś :-) A ja Ci powiem, że PiS będzie miał tę swoją
    ukochaną władzę, ale nic nie zbuduje i skończy jak Miller. Dlaczego? Bo
    obiecując trzymanie się zasad zrobił ludzi w wała. A nic tak ludzi nie
    wkurza jak moralizowanie przez kogoś kto nie ma do tego żadnego tytułu.

    >A bez głosów Leppera mieć jej nie będzie, skoro Platforma
    > postanowiła się obrazić i Leppera pośrednio wesprzeć. Poza tym - nie
    > ukaranie Leppera jest na pierwszym miejscu, bo i nie Lepper narobił
    > najwięcej szkód. Nie Leppera oskarża się o znajomość z "Baraniną",
    > udział w aferach paliwowych, powiązania zmafią i służbami
    > specjalnymi, KunoŻaglem i co tam jeszcze - a zgadnij, koteczku, kogo?
    > Tak, tak, dobrze myślisz - pana Grzesia, nową szarą eminencję
    > opozycji parlamentarnej.

    I w ogóle Schetyna to cappo di tutti cappi. Sam to wymyśliłeś, czy to nowa
    agitka wymyślona w sztabie PiS?

    > Jeśli dalej nie będzie piachu w tryby sypać to i nie będzie potrzeby.
    > Ale na razie PO psuje ile się da, a że ma dużo głosów, to i
    > możliwości spore.

    I dlatego biedne kaczory 3 milionów mieszkań nie zbudują, służby zdrowia nie
    naprawią itd. itp. Jak już pisałam - taka gadka o "złej platformie" na 4
    lata nie starczy. Trzeba będzie pokazać co się umie poza "czyszczeniem
    służb".

    > To niewiele wiesz o historii - poczytaj, nie takie rzeczy bywały, nie
    > ma się czemu dziwić. Poza tym, nie taki Lepper straszny jak go
    > malują, powiadam - są znacznie gorsi i niebezpieczniejsi niż ten
    > "trybun".

    Ach to już moralność w kąt odstawiamy? To trzeba było nie pieprzyć o niej w
    czasie kampanii.

    > Powiem ci krótko, skoro tak chcesz prawdy - teraz kłamiesz. Oferta
    > dla PO była uczciwa - nie będę wyliczał ile ministerstw, marszałków,
    > wojewodów - ale nie chcieli.

    No i zaczęli te pisowe obietnice realizować - od wyborów marszałków właśnie.
    Szkoda tylko, że wybrali nie tych co byli ustaleni :-) A teraz niech się
    wodzą z Lepperem, Giertychem i kto tam się jeszcze nadarzy - powodzenia!

    > Nie ma koalicji z SO i LPR, ale jak PO będzie dalej tak cwaniakować,
    > to kto wie? Ktoś wreszcie krajem rządzić musi i już raczej nie będzie
    > to Tusk.

    No i będą rządzić - Kaczor, Lepper i Giertych! Święta trójca :-)

    > Nie mam litości dla tych państwa, sorry. Udają dziennikarzy, a są
    > tylko funkcjonariuszami.

    Kultura ma to do siebie, że sie nie ulatnia jak Ci się czyjeś poglądy nie
    podobają.

    >A becikowe
    > wcale nie jest złą rzeczą - demografia nam nawala i trzeba jakoś
    > zachęcać ludzi do rozmnażania. Byle - normalnych ludzi, z normalnych
    > rodzin.

    A kto o tej "normalności" będzie decydować? Może Giertych? Poza tym -
    sądzisz, że demografia się poprawi bo kaczory rzucą tysiaka :-) ?

    >Zobaczymy jak to będzie wyglądać w praktyce.

    Wolałabym tego nie widzieć. Dla mnie EOT bo dyskutowanie z pisowym betonem,
    który każdą woltę kaczorów wytłumaczy jest średnio interesujące.

    przyszłość/ Woody Allen