  • Data: 2005-11-12 20:43:57
    Temat: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Od: anonim <***com@mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    on Thu, 10 Nov 2005 12:15:32 +0100 "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> wrote:

    > "anonim" <***com@mail.com> wrote in message
    > on Thu, 10 Nov 2005 11:38:21 +0100 "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > Młodą i seksowną to ja wolę w bikini, a jeszcze lepiej - bez. Stringi są IMO

    W drugą stronę. Młoda i seksowna w stringach/bikini/topless/nago/cokolwiek, ale
    żeby stringi się kojarzyły z tym co napisałeś wcześniej? tfu!

    > wulgarne i tyle. A stringi w reklamie banku - żałosne. Może jeszcze każą
    > dysponentkom występować topless? Cóż za profesjonalizm speców od wizerunku
    > firmy!
    >
    > Nawet jeśli tak, to w czym gorszy pogląd staroświecki od nowoczesnego - no w
    > czym?
    > Moim zdaniem bank powinien jednak bardziej zwracać uwagę na wrażliwość
    > estetyczną klientów, bo nie każdy jest telewizyjnym ciołkiem,
    > bezrefleksyjnie chłonącym pop-papkę pod dyktando marketoidów.

    bingo, nie każdy, ale większość }:-> niezależnie czy weźmiesz pod uwagę klientów
    banku czy kiosku, zawsze gdzie masz masowego odbiorce, większość jest taka - bez
    smaku, bezrefleksyjna, itd.
    Bank jest takim samym miejscem jak inne punkty usługowe. Jeśli już reklamują,
    nie ma znaczącej różnicy między reklamowaniem kredytów, stringów czy agencji
    towarzyskich - jednych oburzy, innych nie.
    Jedyną znaczącą kwestią jest nachalność reklamy. Ja osobiście wolałbym reklamy w
    postaci zwykłych popupów, coby mój FF bez problemu wyciął :-)