  • Data: 2003-11-30 14:48:31
    Temat: Re: [mBank] Przelewy z BRE Banku
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał:
    > Termin wprowadzenia NRB jest określony w polskim prawie przez Rozporządzenie
    > Prezesa NBP:
    > http://tinyurl.com/x2un
    > (link do odpowiedniej podstrony NBP)

    To ja wiem. Tylko że ja zrozumiałem że "z nowym rokiem" = od 1.01.2004r. ;-)
    Swoją drogą pierwotny termin wyłącznej identyfikacji poprzez NRB był już raz
    zmieniony, więc i tym razem może zostanie przesunięty... Wystarczy spojrzeć na
    'postęp' w zmianie numeracji w takich bankach jak: pkobp, pekaosa, BHW
    (korporacyjny), czy też wspomniane BRE.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek