eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
    Date: Tue, 27 Jan 2004 23:53:11 GMT
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 29
    Sender: g...@p...onet.pl@v20-s1.itpp.pl
    Message-ID: <4...@n...onet.pl>
    References: <q...@4...com>
    <bv6phu$3fc$1@sol.pop.e-wro.pl>
    NNTP-Posting-Host: v20-s1.itpp.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1075247548 147 193.41.113.245 (27 Jan 2004 23:52:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Jan 2004 23:52:28 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.5/32.451
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:280857
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 27 Jan 2004 23:43:56 +0100, "Gondol Jerzy znad Odry"
    <r...@N...pierdole.to> wrote:

    >Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
    >news:qepd10h1g18r19df65kgmm56b083hkrfol@4ax.com...
    >> : Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:
    >[....]
    >> : "Wystarczy wejść na forum Cyber Cafe mBanku, by zobaczyć, jak wygląda
    >> taka : społeczność. Dziś wielu klientów mBanku to jednocześnie jego
    >> zagorzali : zwolennicy, którzy sami siebie nazywają Pretorianami.
    >[...]
    >
    >Pretorianie już chyba wyginęli :)
    >A ostatnio szczery i uczciwy ruch mBanku definitywnie chyba
    >ruch pretoriański uciszył.

    zachowujac resztki pretorianskosci :) chce pochwalic mbank za sposob
    wprowadzenia oplat - nie tylko info w aktualnosciach, ale rzucajacy
    sie w oczy link na stronie do logowania. porownajcie to sobie z innymi
    bankami, ktore niekiedy znaczace podwyzki obwieszczaja wywieszajac na
    tablicach ogloszen w oddzialach, a klient dowiaduje sie o nich z
    wyciagu (kiedys walczylem z BSK, podajac im konkretny oddzial i date,
    kiedy to na tablicy nie bylo informacji o zmianach, to nawet nie
    uznali tej reklamacji). pod tym wzgledem sa w porzadku.

    ale oczywiscie oplata za przelewy jest durnowata - i w tej kwestii
    chowam swoje miano pretorianiana gleboko do kieszeni

    PG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1