eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2004-01-27 22:28:31
    Temat: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
    Od: devnull <d...@n...net>

    Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:

    =======

    "Oferta banków internetowych ze względu na swój charakter i filozofię działania
    oraz używaną technologię jest podobna. O wyższości mBanku stanowi sposób
    kształtowania relacji z klientami. Jesteśmy otwarci na krytykę i rady swoich
    klientów, które pozwalają nam permanentnie ulepszać naszą ofertę. [...] Wciąż
    jesteśmy najtańszym bankiem elektronicznym w Polsce, nie pobieramy opłat za
    większość naszych usług i oferujemy najlepsze produkty w swojej klasie. Od
    konkurencji może odróżnić nas również łatwość obsługi i przejrzystość
    regulaminu. "

    "mBank to instytucja finansowa dla uczestników nowej ekonomii, ludzi
    używających najnowocześniejszych technologii na codziennie, dla których
    uniwersalne wartości, takie jak wolność, niezależność i wygoda są
    najważniejsze. Ludzi, którzy niezależnie od tego, jak wiele pieniędzy posiadają
    zwracają uwagę na osiąganie maksimum korzyści i potrafią pochylić się nad każdą
    złotówką."

    "W młodości chciałem zostać podróżnikiem. Bankowcem jestem z przypadku. Ale
    czuję się w tej roli coraz lepiej i mam nadzieję, że część klientów mBanku to
    zauważyła."

    "Bankowość detaliczna jest w chwili obecnej najszybciej rozwijającą się częścią
    sektora bankowego, a w tym miejscu godzi się dodać, że również bardzo stabilnym
    i dochodowym biznesem."

    http://www.mbank.com.pl/mczat/2002-02-14.html

    ========

    "Bankowość internetowa może być korzystna dla klientów m.in. dlatego, że wiąże
    się ze znacznie mniejszymi kosztami ponoszonymi przez bank. Jednocześnie jednak
    banki internetowe pracują na marży znacznie niższej niż banki tradycyjne,
    dlatego pokrycie nawet tych niskich kosztów wymaga znacznie większej liczby
    klientów."

    "Wirtualne instytucje finansowe powinny jednak budować związek z klientami
    stymulując tworzenie się społeczności. Dziś mBank wyróżnia właśnie umiejętność
    kształtowania unikalnych relacji z klientami na zasadach społeczności."

    "Wystarczy wejść na forum Cyber Cafe mBanku, by zobaczyć, jak wygląda taka
    społeczność. Dziś wielu klientów mBanku to jednocześnie jego zagorzali
    zwolennicy, którzy sami siebie nazywają Pretorianami. Najwspanialsze jest to,
    że ludzie nie szukają w mBanku tylko stóp procentowych, które wyróżniały nas na
    początku, ale również rzetelności, otwartości..."

    "Dziś największym problemem stojącym na przeszkodzie dalszemu dynamicznemu
    rozwojowi Internetu jest brak zaufania."

    http://www.computerworld.pl/artykuly/20794.html

    =========

    "Nowoczesna technologia zapewnia wiele nowych możliwości i korzyści dla
    klientów oraz pracowników. Przede wszystkim pozwala na obniżenie kosztów
    operacyjnych banku, związanych z utrzymaniem back office. Rośnie również
    efektywność sprzedaży, co skutkuje gwałtowną poprawą wydajności pracy i
    rentowności działania banku."

    "mBank startował z okrojoną ofertą produktów i usług, za to dostępnych we
    wszystkich kanałach elektronicznych. Jego model biznesowy zakłada dostarczanie
    wybranych produktów o najwyższej jakości i w najlepszych cenach na rynku.
    Ewoluujemy raczej w kierunku rozszerzania zakresu działania."

    "mBank jest bankiem dla masowego klienta detalicznego, doskonale
    przystosowanego do użytkowania najnowocześniejszych technologii. Dla odmiany -
    MultiBank jest idealny dla klientów posiadających znaczne zasoby i dużą
    wiarygodność kredytową, stawiających bankom wysokie wymagania, szukających
    partnerstwa i innowacyjnych produktów o najwyższej jakości."

    "Ludziom ceniącym czas i pieniądze, którzy chcą kontrolować swoje finanse w
    poczuciu realnych korzyści i wygody, bankowość elektroniczna proponuje nowy
    model biznesowy. Bank w zasięgu ręki, dostępny w każdym czasie i z dowolnego
    miejsca na świecie."

    "Rezygnując z rozwoju sieci własnych oddziałów - w tradycyjnym wydaniu - ten
    nowy model biznesowy znacznie zmniejsza koszty działania. Dzięki osiągniętym w
    ten sposób oszczędnościom, można zaoferować znaczne lepsze oprocentowanie
    depozytów i kredytów w porównaniu z bankami tradycyjnymi. Klient otrzymuje nie
    tylko najlepsze ceny w danej kategorii produktów, ale również ma zapewnione
    bezpieczeństwo."

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=737255&pub_id=83&type_id=1&lang=PL

    "Bankowość detaliczna, jak pokazuje ostatni okres na światowych rynkach
    finansowych, jest niezwykle dochodowym biznesem, który dodatkowo stabilizuje
    przychody banku w okresie wahań koniunktury."

    "Z Inteligo będziemy konkurować głównie ofertą naszych produktów i usług.
    Dostępność bankomatów jest ważnym elementem, więc zastanawiamy sie jak
    poszerzyć sieć poza bezpłante bankomaty Euronetu."

    pbs: "W czym mbank jest lepszy od innych banków, dających dostęp do kont i
    usług przez internet ? Jakimi argumentami można przekonać użytkownika innego
    banku do korzystania z Państwa oferty ?"

    PiotrGawron (mbank): "mBank jest i będzie bankiem oferującym najlepszą ofertę
    na rynku. Naszą przewagą jest oprocentowanie, *prowizje*."

    Chriss: "PiotrGawron: Chyba brak prowizji? :-)"

    PiotrGawron (mbank): "Tak brak prowizji :-)"

    PiotrGawron (mbank): "Uczciwość w komunikacji z klientami jest naszą podstawą"

    SlawomirLachowski: "Za pięć lat tradycyjne banki będą podobnie działać jak
    dzisiaj Multi, a mBank zmieni się nie do poznania."

    zorbex: "CZy ma Pan jakieś "pomysły finansowe", które chodzą Panu po głowie, a
    które chciałby Pan urzeczywistnić w postaci "super" produktu w jednej z marek
    BRE mBanku Multi, czy private banking? Może dostaniemy jakiś NEWS !!!"

    SlawomirLachowski: "O pomysłach chciałbym mówic kiedy zostaną zrealizowane. Aby
    nie zapeszyć..."

    http://www.bankier.pl/pogodzinach/chat/s_lachowski.h
    tml

    =======


  • 2. Data: 2004-01-27 22:43:56
    Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
    Od: "Gondol Jerzy znad Odry" <r...@N...pierdole.to>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
    news:qepd10h1g18r19df65kgmm56b083hkrfol@4ax.com...
    > : Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:
    [....]
    > : "Wystarczy wejść na forum Cyber Cafe mBanku, by zobaczyć, jak wygląda
    > taka : społeczność. Dziś wielu klientów mBanku to jednocześnie jego
    > zagorzali : zwolennicy, którzy sami siebie nazywają Pretorianami.
    [...]

    Pretorianie już chyba wyginęli :)
    A ostatnio szczery i uczciwy ruch mBanku definitywnie chyba
    ruch pretoriański uciszył.

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej


  • 3. Data: 2004-01-27 22:55:40
    Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Ch. <s...@w...pl> wrote:
    > w Polsce - wg mnie akurat nie czuje, tylko wykorzystuje niszę
    > rynkową, to wszystko.

    Khem - a ktory z bankowcow czuje itp?


  • 4. Data: 2004-01-27 22:57:38
    Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
    Od: "Tomasz Ch." <s...@w...pl>

    Już to kiedyś chyba słyszałem!!!
    Pan Lachowki jest owszem praktykiem z krwi i kości (spotkałem go zreszta
    osobiście) ale nie nikoniecznie musi czuć rynek elektroniczny w Polsce - wg
    mnie akurat nie czuje, tylko wykorzystuje niszę rynkową, to wszystko.
    Panie Lachowski: trochę więcej sceptycyzmu i obiektywizmu a będzie dobrze:
    nie od razu Egipt zbudowali!!

    Pozdrawiam,
    Tch


    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
    news:qepd10h1g18r19df65kgmm56b083hkrfol@4ax.com...
    > Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:
    >
    > =======
    >
    > "Oferta banków internetowych ze względu na swój charakter i filozofię
    działania
    > oraz używaną technologię jest podobna. O wyższości mBanku stanowi sposób
    > kształtowania relacji z klientami. Jesteśmy otwarci na krytykę i rady
    swoich
    > klientów, które pozwalają nam permanentnie ulepszać naszą ofertę. [...]
    Wciąż
    > jesteśmy najtańszym bankiem elektronicznym w Polsce, nie pobieramy opłat
    za
    > większość naszych usług i oferujemy najlepsze produkty w swojej klasie. Od
    > konkurencji może odróżnić nas również łatwość obsługi i przejrzystość
    > regulaminu. "
    >
    > "mBank to instytucja finansowa dla uczestników nowej ekonomii, ludzi
    > używających najnowocześniejszych technologii na codziennie, dla których
    > uniwersalne wartości, takie jak wolność, niezależność i wygoda są
    > najważniejsze. Ludzi, którzy niezależnie od tego, jak wiele pieniędzy
    posiadają
    > zwracają uwagę na osiąganie maksimum korzyści i potrafią pochylić się nad
    każdą
    > złotówką."
    >
    > "W młodości chciałem zostać podróżnikiem. Bankowcem jestem z przypadku.
    Ale
    > czuję się w tej roli coraz lepiej i mam nadzieję, że część klientów mBanku
    to
    > zauważyła."
    >
    > "Bankowość detaliczna jest w chwili obecnej najszybciej rozwijającą się
    częścią
    > sektora bankowego, a w tym miejscu godzi się dodać, że również bardzo
    stabilnym
    > i dochodowym biznesem."
    >
    > http://www.mbank.com.pl/mczat/2002-02-14.html
    >
    > ========
    >
    > "Bankowość internetowa może być korzystna dla klientów m.in. dlatego, że
    wiąże
    > się ze znacznie mniejszymi kosztami ponoszonymi przez bank. Jednocześnie
    jednak
    > banki internetowe pracują na marży znacznie niższej niż banki tradycyjne,
    > dlatego pokrycie nawet tych niskich kosztów wymaga znacznie większej
    liczby
    > klientów."
    >
    > "Wirtualne instytucje finansowe powinny jednak budować związek z klientami
    > stymulując tworzenie się społeczności. Dziś mBank wyróżnia właśnie
    umiejętność
    > kształtowania unikalnych relacji z klientami na zasadach społeczności."
    >
    > "Wystarczy wejść na forum Cyber Cafe mBanku, by zobaczyć, jak wygląda taka
    > społeczność. Dziś wielu klientów mBanku to jednocześnie jego zagorzali
    > zwolennicy, którzy sami siebie nazywają Pretorianami. Najwspanialsze jest
    to,
    > że ludzie nie szukają w mBanku tylko stóp procentowych, które wyróżniały
    nas na
    > początku, ale również rzetelności, otwartości..."
    >
    > "Dziś największym problemem stojącym na przeszkodzie dalszemu dynamicznemu
    > rozwojowi Internetu jest brak zaufania."
    >
    > http://www.computerworld.pl/artykuly/20794.html
    >
    > =========
    >
    > "Nowoczesna technologia zapewnia wiele nowych możliwości i korzyści dla
    > klientów oraz pracowników. Przede wszystkim pozwala na obniżenie kosztów
    > operacyjnych banku, związanych z utrzymaniem back office. Rośnie również
    > efektywność sprzedaży, co skutkuje gwałtowną poprawą wydajności pracy i
    > rentowności działania banku."
    >
    > "mBank startował z okrojoną ofertą produktów i usług, za to dostępnych we
    > wszystkich kanałach elektronicznych. Jego model biznesowy zakłada
    dostarczanie
    > wybranych produktów o najwyższej jakości i w najlepszych cenach na rynku.
    > Ewoluujemy raczej w kierunku rozszerzania zakresu działania."
    >
    > "mBank jest bankiem dla masowego klienta detalicznego, doskonale
    > przystosowanego do użytkowania najnowocześniejszych technologii. Dla
    odmiany -
    > MultiBank jest idealny dla klientów posiadających znaczne zasoby i dużą
    > wiarygodność kredytową, stawiających bankom wysokie wymagania, szukających
    > partnerstwa i innowacyjnych produktów o najwyższej jakości."
    >
    > "Ludziom ceniącym czas i pieniądze, którzy chcą kontrolować swoje finanse
    w
    > poczuciu realnych korzyści i wygody, bankowość elektroniczna proponuje
    nowy
    > model biznesowy. Bank w zasięgu ręki, dostępny w każdym czasie i z
    dowolnego
    > miejsca na świecie."
    >
    > "Rezygnując z rozwoju sieci własnych oddziałów - w tradycyjnym wydaniu -
    ten
    > nowy model biznesowy znacznie zmniejsza koszty działania. Dzięki
    osiągniętym w
    > ten sposób oszczędnościom, można zaoferować znaczne lepsze oprocentowanie
    > depozytów i kredytów w porównaniu z bankami tradycyjnymi. Klient otrzymuje
    nie
    > tylko najlepsze ceny w danej kategorii produktów, ale również ma
    zapewnione
    > bezpieczeństwo."
    >
    >
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=737255&pub_id=83&ty
    pe_id=1&lang=PL
    >
    > "Bankowość detaliczna, jak pokazuje ostatni okres na światowych rynkach
    > finansowych, jest niezwykle dochodowym biznesem, który dodatkowo
    stabilizuje
    > przychody banku w okresie wahań koniunktury."
    >
    > "Z Inteligo będziemy konkurować głównie ofertą naszych produktów i usług.
    > Dostępność bankomatów jest ważnym elementem, więc zastanawiamy sie jak
    > poszerzyć sieć poza bezpłante bankomaty Euronetu."
    >
    > pbs: "W czym mbank jest lepszy od innych banków, dających dostęp do kont i
    > usług przez internet ? Jakimi argumentami można przekonać użytkownika
    innego
    > banku do korzystania z Państwa oferty ?"
    >
    > PiotrGawron (mbank): "mBank jest i będzie bankiem oferującym najlepszą
    ofertę
    > na rynku. Naszą przewagą jest oprocentowanie, *prowizje*."
    >
    > Chriss: "PiotrGawron: Chyba brak prowizji? :-)"
    >
    > PiotrGawron (mbank): "Tak brak prowizji :-)"
    >
    > PiotrGawron (mbank): "Uczciwość w komunikacji z klientami jest naszą
    podstawą"
    >
    > SlawomirLachowski: "Za pięć lat tradycyjne banki będą podobnie działać jak
    > dzisiaj Multi, a mBank zmieni się nie do poznania."
    >
    > zorbex: "CZy ma Pan jakieś "pomysły finansowe", które chodzą Panu po
    głowie, a
    > które chciałby Pan urzeczywistnić w postaci "super" produktu w jednej z
    marek
    > BRE mBanku Multi, czy private banking? Może dostaniemy jakiś NEWS !!!"
    >
    > SlawomirLachowski: "O pomysłach chciałbym mówic kiedy zostaną
    zrealizowane. Aby
    > nie zapeszyć..."
    >
    > http://www.bankier.pl/pogodzinach/chat/s_lachowski.h
    tml
    >
    > =======
    >



  • 5. Data: 2004-01-27 23:47:10
    Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > "W młodości chciałem zostać podróżnikiem. Bankowcem jestem z przypadku.

    To by wiele tłumaczylo...

    > "Bankowość internetowa może być korzystna dla klientów m.in. dlatego, że
    wiąże
    > się ze znacznie mniejszymi kosztami ponoszonymi przez bank. Jednocześnie
    jednak
    > banki internetowe pracują na marży znacznie niższej niż banki tradycyjne,
    > dlatego pokrycie nawet tych niskich kosztów wymaga znacznie większej
    liczby
    > klientów."

    To moga byc swiete słowa...

    >
    > Najwspanialsze jest to,
    > że ludzie nie szukają w mBanku tylko stóp procentowych, które wyróżniały
    nas na
    > początku, ale również rzetelności, otwartości..."

    No to chyba znalezli i sie wyleczyli.... teraz pojda szukac % i taniości :)

    >
    > "Dziś największym problemem stojącym na przeszkodzie dalszemu dynamicznemu
    > rozwojowi Internetu jest brak zaufania."

    To sobie zbudował kawałek zaufania....

    MAd Hat
    ter



  • 6. Data: 2004-01-27 23:53:11
    Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 27 Jan 2004 23:43:56 +0100, "Gondol Jerzy znad Odry"
    <r...@N...pierdole.to> wrote:

    >Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
    >news:qepd10h1g18r19df65kgmm56b083hkrfol@4ax.com...
    >> : Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:
    >[....]
    >> : "Wystarczy wejść na forum Cyber Cafe mBanku, by zobaczyć, jak wygląda
    >> taka : społeczność. Dziś wielu klientów mBanku to jednocześnie jego
    >> zagorzali : zwolennicy, którzy sami siebie nazywają Pretorianami.
    >[...]
    >
    >Pretorianie już chyba wyginęli :)
    >A ostatnio szczery i uczciwy ruch mBanku definitywnie chyba
    >ruch pretoriański uciszył.

    zachowujac resztki pretorianskosci :) chce pochwalic mbank za sposob
    wprowadzenia oplat - nie tylko info w aktualnosciach, ale rzucajacy
    sie w oczy link na stronie do logowania. porownajcie to sobie z innymi
    bankami, ktore niekiedy znaczace podwyzki obwieszczaja wywieszajac na
    tablicach ogloszen w oddzialach, a klient dowiaduje sie o nich z
    wyciagu (kiedys walczylem z BSK, podajac im konkretny oddzial i date,
    kiedy to na tablicy nie bylo informacji o zmianach, to nawet nie
    uznali tej reklamacji). pod tym wzgledem sa w porzadku.

    ale oczywiscie oplata za przelewy jest durnowata - i w tej kwestii
    chowam swoje miano pretorianiana gleboko do kieszeni

    PG


  • 7. Data: 2004-01-28 16:44:18
    Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>


    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4016f90b.13803308@news.onet.pl...

    > porownajcie to sobie z innymi
    > bankami, ktore niekiedy znaczace podwyzki obwieszczaja wywieszajac na
    > tablicach ogloszen w oddzialach, a klient dowiaduje sie o nich z
    > wyciagu

    Eee, bez przesady. takich banków jest chyba nadal jeszcze niewiele.
    Zwykle klient sam musi poszukać i znaleźć sobie na wyciągu prowizję, a
    później sam drogą dedukcji dojść do tego, że to prowizja i szukać dalej
    informacji, z jakiej okazji się pojawiła. Jak dobrze będzie szukał, to
    dowie się, że zmieniły się prowizje, jeśli nie - będzie liczył na to, że
    dziwne prowizje więcej się nie pojawią. Jak nie zapomni za miesiąc
    sprawdzić i upewnić się, ż sytuacja ma naturę powtarzalną, to będzie
    mógł być prawie pewnien zmian w TOiP.

    :-)))

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl


  • 8. Data: 2004-01-28 20:15:19
    Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
    Od: Zdzisio <...@...c>

    Użytkownik devnull napisał:

    > Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:
    >
    > "Oferta banków internetowych ze względu na swój charakter i filozofię działania
    > oraz używaną technologię jest podobna. O wyższości mBanku stanowi sposób
    > kształtowania relacji z klientami. Jesteśmy otwarci na krytykę i rady swoich
    > klientów, które pozwalają nam permanentnie ulepszać naszą ofertę. [...] Wciąż
    > jesteśmy najtańszym bankiem elektronicznym w Polsce, nie pobieramy opłat za
    > większość naszych usług i oferujemy najlepsze produkty w swojej klasie. Od
    > konkurencji może odróżnić nas również łatwość obsługi i przejrzystość
    > regulaminu. "

    Itd. Pierniczy jak potrzaskany.

    Bartol


  • 9. Data: 2004-01-30 01:46:29
    Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2004 23:53:11 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >zachowujac resztki pretorianskosci :) chce pochwalic mbank za sposob
    >wprowadzenia oplat - nie tylko info w aktualnosciach, ale rzucajacy
    >sie w oczy link na stronie do logowania. porownajcie to sobie z innymi

    Nie do końca należą im się pochwały:

    cytat z http://www.mbank.com.pl/wiecej/porownanie.html :

    Stworzyliśmy też eKONTO osobiste nowej generacji: Wyjątkowo korzystne,
    znacznie wyższe niż w tradycyjnych RORach oprocentowanie, z
    możliwością regulowania płatności bezprowizyjnymi przelewami, wtedy,
    gdy jest Ci najwygodniej.


    --
    Jarek Andrzejewski

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1