-
1. Data: 2004-01-27 22:28:31
Temat: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
Od: devnull <d...@n...net>
Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:
=======
"Oferta banków internetowych ze względu na swój charakter i filozofię działania
oraz używaną technologię jest podobna. O wyższości mBanku stanowi sposób
kształtowania relacji z klientami. Jesteśmy otwarci na krytykę i rady swoich
klientów, które pozwalają nam permanentnie ulepszać naszą ofertę. [...] Wciąż
jesteśmy najtańszym bankiem elektronicznym w Polsce, nie pobieramy opłat za
większość naszych usług i oferujemy najlepsze produkty w swojej klasie. Od
konkurencji może odróżnić nas również łatwość obsługi i przejrzystość
regulaminu. "
"mBank to instytucja finansowa dla uczestników nowej ekonomii, ludzi
używających najnowocześniejszych technologii na codziennie, dla których
uniwersalne wartości, takie jak wolność, niezależność i wygoda są
najważniejsze. Ludzi, którzy niezależnie od tego, jak wiele pieniędzy posiadają
zwracają uwagę na osiąganie maksimum korzyści i potrafią pochylić się nad każdą
złotówką."
"W młodości chciałem zostać podróżnikiem. Bankowcem jestem z przypadku. Ale
czuję się w tej roli coraz lepiej i mam nadzieję, że część klientów mBanku to
zauważyła."
"Bankowość detaliczna jest w chwili obecnej najszybciej rozwijającą się częścią
sektora bankowego, a w tym miejscu godzi się dodać, że również bardzo stabilnym
i dochodowym biznesem."
http://www.mbank.com.pl/mczat/2002-02-14.html
========
"Bankowość internetowa może być korzystna dla klientów m.in. dlatego, że wiąże
się ze znacznie mniejszymi kosztami ponoszonymi przez bank. Jednocześnie jednak
banki internetowe pracują na marży znacznie niższej niż banki tradycyjne,
dlatego pokrycie nawet tych niskich kosztów wymaga znacznie większej liczby
klientów."
"Wirtualne instytucje finansowe powinny jednak budować związek z klientami
stymulując tworzenie się społeczności. Dziś mBank wyróżnia właśnie umiejętność
kształtowania unikalnych relacji z klientami na zasadach społeczności."
"Wystarczy wejść na forum Cyber Cafe mBanku, by zobaczyć, jak wygląda taka
społeczność. Dziś wielu klientów mBanku to jednocześnie jego zagorzali
zwolennicy, którzy sami siebie nazywają Pretorianami. Najwspanialsze jest to,
że ludzie nie szukają w mBanku tylko stóp procentowych, które wyróżniały nas na
początku, ale również rzetelności, otwartości..."
"Dziś największym problemem stojącym na przeszkodzie dalszemu dynamicznemu
rozwojowi Internetu jest brak zaufania."
http://www.computerworld.pl/artykuly/20794.html
=========
"Nowoczesna technologia zapewnia wiele nowych możliwości i korzyści dla
klientów oraz pracowników. Przede wszystkim pozwala na obniżenie kosztów
operacyjnych banku, związanych z utrzymaniem back office. Rośnie również
efektywność sprzedaży, co skutkuje gwałtowną poprawą wydajności pracy i
rentowności działania banku."
"mBank startował z okrojoną ofertą produktów i usług, za to dostępnych we
wszystkich kanałach elektronicznych. Jego model biznesowy zakłada dostarczanie
wybranych produktów o najwyższej jakości i w najlepszych cenach na rynku.
Ewoluujemy raczej w kierunku rozszerzania zakresu działania."
"mBank jest bankiem dla masowego klienta detalicznego, doskonale
przystosowanego do użytkowania najnowocześniejszych technologii. Dla odmiany -
MultiBank jest idealny dla klientów posiadających znaczne zasoby i dużą
wiarygodność kredytową, stawiających bankom wysokie wymagania, szukających
partnerstwa i innowacyjnych produktów o najwyższej jakości."
"Ludziom ceniącym czas i pieniądze, którzy chcą kontrolować swoje finanse w
poczuciu realnych korzyści i wygody, bankowość elektroniczna proponuje nowy
model biznesowy. Bank w zasięgu ręki, dostępny w każdym czasie i z dowolnego
miejsca na świecie."
"Rezygnując z rozwoju sieci własnych oddziałów - w tradycyjnym wydaniu - ten
nowy model biznesowy znacznie zmniejsza koszty działania. Dzięki osiągniętym w
ten sposób oszczędnościom, można zaoferować znaczne lepsze oprocentowanie
depozytów i kredytów w porównaniu z bankami tradycyjnymi. Klient otrzymuje nie
tylko najlepsze ceny w danej kategorii produktów, ale również ma zapewnione
bezpieczeństwo."
http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
e_id=737255&pub_id=83&type_id=1&lang=PL
"Bankowość detaliczna, jak pokazuje ostatni okres na światowych rynkach
finansowych, jest niezwykle dochodowym biznesem, który dodatkowo stabilizuje
przychody banku w okresie wahań koniunktury."
"Z Inteligo będziemy konkurować głównie ofertą naszych produktów i usług.
Dostępność bankomatów jest ważnym elementem, więc zastanawiamy sie jak
poszerzyć sieć poza bezpłante bankomaty Euronetu."
pbs: "W czym mbank jest lepszy od innych banków, dających dostęp do kont i
usług przez internet ? Jakimi argumentami można przekonać użytkownika innego
banku do korzystania z Państwa oferty ?"
PiotrGawron (mbank): "mBank jest i będzie bankiem oferującym najlepszą ofertę
na rynku. Naszą przewagą jest oprocentowanie, *prowizje*."
Chriss: "PiotrGawron: Chyba brak prowizji? :-)"
PiotrGawron (mbank): "Tak brak prowizji :-)"
PiotrGawron (mbank): "Uczciwość w komunikacji z klientami jest naszą podstawą"
SlawomirLachowski: "Za pięć lat tradycyjne banki będą podobnie działać jak
dzisiaj Multi, a mBank zmieni się nie do poznania."
zorbex: "CZy ma Pan jakieś "pomysły finansowe", które chodzą Panu po głowie, a
które chciałby Pan urzeczywistnić w postaci "super" produktu w jednej z marek
BRE mBanku Multi, czy private banking? Może dostaniemy jakiś NEWS !!!"
SlawomirLachowski: "O pomysłach chciałbym mówic kiedy zostaną zrealizowane. Aby
nie zapeszyć..."
http://www.bankier.pl/pogodzinach/chat/s_lachowski.h
tml
=======
-
2. Data: 2004-01-27 22:43:56
Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
Od: "Gondol Jerzy znad Odry" <r...@N...pierdole.to>
Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
news:qepd10h1g18r19df65kgmm56b083hkrfol@4ax.com...
> : Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:
[....]
> : "Wystarczy wejść na forum Cyber Cafe mBanku, by zobaczyć, jak wygląda
> taka : społeczność. Dziś wielu klientów mBanku to jednocześnie jego
> zagorzali : zwolennicy, którzy sami siebie nazywają Pretorianami.
[...]
Pretorianie już chyba wyginęli :)
A ostatnio szczery i uczciwy ruch mBanku definitywnie chyba
ruch pretoriański uciszył.
--
pozdrowienia
R.Andrzej
-
3. Data: 2004-01-27 22:55:40
Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Tomasz Ch. <s...@w...pl> wrote:
> w Polsce - wg mnie akurat nie czuje, tylko wykorzystuje niszę
> rynkową, to wszystko.
Khem - a ktory z bankowcow czuje itp?
-
4. Data: 2004-01-27 22:57:38
Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
Od: "Tomasz Ch." <s...@w...pl>
Już to kiedyś chyba słyszałem!!!
Pan Lachowki jest owszem praktykiem z krwi i kości (spotkałem go zreszta
osobiście) ale nie nikoniecznie musi czuć rynek elektroniczny w Polsce - wg
mnie akurat nie czuje, tylko wykorzystuje niszę rynkową, to wszystko.
Panie Lachowski: trochę więcej sceptycyzmu i obiektywizmu a będzie dobrze:
nie od razu Egipt zbudowali!!
Pozdrawiam,
Tch
Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
news:qepd10h1g18r19df65kgmm56b083hkrfol@4ax.com...
> Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:
>
> =======
>
> "Oferta banków internetowych ze względu na swój charakter i filozofię
działania
> oraz używaną technologię jest podobna. O wyższości mBanku stanowi sposób
> kształtowania relacji z klientami. Jesteśmy otwarci na krytykę i rady
swoich
> klientów, które pozwalają nam permanentnie ulepszać naszą ofertę. [...]
Wciąż
> jesteśmy najtańszym bankiem elektronicznym w Polsce, nie pobieramy opłat
za
> większość naszych usług i oferujemy najlepsze produkty w swojej klasie. Od
> konkurencji może odróżnić nas również łatwość obsługi i przejrzystość
> regulaminu. "
>
> "mBank to instytucja finansowa dla uczestników nowej ekonomii, ludzi
> używających najnowocześniejszych technologii na codziennie, dla których
> uniwersalne wartości, takie jak wolność, niezależność i wygoda są
> najważniejsze. Ludzi, którzy niezależnie od tego, jak wiele pieniędzy
posiadają
> zwracają uwagę na osiąganie maksimum korzyści i potrafią pochylić się nad
każdą
> złotówką."
>
> "W młodości chciałem zostać podróżnikiem. Bankowcem jestem z przypadku.
Ale
> czuję się w tej roli coraz lepiej i mam nadzieję, że część klientów mBanku
to
> zauważyła."
>
> "Bankowość detaliczna jest w chwili obecnej najszybciej rozwijającą się
częścią
> sektora bankowego, a w tym miejscu godzi się dodać, że również bardzo
stabilnym
> i dochodowym biznesem."
>
> http://www.mbank.com.pl/mczat/2002-02-14.html
>
> ========
>
> "Bankowość internetowa może być korzystna dla klientów m.in. dlatego, że
wiąże
> się ze znacznie mniejszymi kosztami ponoszonymi przez bank. Jednocześnie
jednak
> banki internetowe pracują na marży znacznie niższej niż banki tradycyjne,
> dlatego pokrycie nawet tych niskich kosztów wymaga znacznie większej
liczby
> klientów."
>
> "Wirtualne instytucje finansowe powinny jednak budować związek z klientami
> stymulując tworzenie się społeczności. Dziś mBank wyróżnia właśnie
umiejętność
> kształtowania unikalnych relacji z klientami na zasadach społeczności."
>
> "Wystarczy wejść na forum Cyber Cafe mBanku, by zobaczyć, jak wygląda taka
> społeczność. Dziś wielu klientów mBanku to jednocześnie jego zagorzali
> zwolennicy, którzy sami siebie nazywają Pretorianami. Najwspanialsze jest
to,
> że ludzie nie szukają w mBanku tylko stóp procentowych, które wyróżniały
nas na
> początku, ale również rzetelności, otwartości..."
>
> "Dziś największym problemem stojącym na przeszkodzie dalszemu dynamicznemu
> rozwojowi Internetu jest brak zaufania."
>
> http://www.computerworld.pl/artykuly/20794.html
>
> =========
>
> "Nowoczesna technologia zapewnia wiele nowych możliwości i korzyści dla
> klientów oraz pracowników. Przede wszystkim pozwala na obniżenie kosztów
> operacyjnych banku, związanych z utrzymaniem back office. Rośnie również
> efektywność sprzedaży, co skutkuje gwałtowną poprawą wydajności pracy i
> rentowności działania banku."
>
> "mBank startował z okrojoną ofertą produktów i usług, za to dostępnych we
> wszystkich kanałach elektronicznych. Jego model biznesowy zakłada
dostarczanie
> wybranych produktów o najwyższej jakości i w najlepszych cenach na rynku.
> Ewoluujemy raczej w kierunku rozszerzania zakresu działania."
>
> "mBank jest bankiem dla masowego klienta detalicznego, doskonale
> przystosowanego do użytkowania najnowocześniejszych technologii. Dla
odmiany -
> MultiBank jest idealny dla klientów posiadających znaczne zasoby i dużą
> wiarygodność kredytową, stawiających bankom wysokie wymagania, szukających
> partnerstwa i innowacyjnych produktów o najwyższej jakości."
>
> "Ludziom ceniącym czas i pieniądze, którzy chcą kontrolować swoje finanse
w
> poczuciu realnych korzyści i wygody, bankowość elektroniczna proponuje
nowy
> model biznesowy. Bank w zasięgu ręki, dostępny w każdym czasie i z
dowolnego
> miejsca na świecie."
>
> "Rezygnując z rozwoju sieci własnych oddziałów - w tradycyjnym wydaniu -
ten
> nowy model biznesowy znacznie zmniejsza koszty działania. Dzięki
osiągniętym w
> ten sposób oszczędnościom, można zaoferować znaczne lepsze oprocentowanie
> depozytów i kredytów w porównaniu z bankami tradycyjnymi. Klient otrzymuje
nie
> tylko najlepsze ceny w danej kategorii produktów, ale również ma
zapewnione
> bezpieczeństwo."
>
>
http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
e_id=737255&pub_id=83&ty
pe_id=1&lang=PL
>
> "Bankowość detaliczna, jak pokazuje ostatni okres na światowych rynkach
> finansowych, jest niezwykle dochodowym biznesem, który dodatkowo
stabilizuje
> przychody banku w okresie wahań koniunktury."
>
> "Z Inteligo będziemy konkurować głównie ofertą naszych produktów i usług.
> Dostępność bankomatów jest ważnym elementem, więc zastanawiamy sie jak
> poszerzyć sieć poza bezpłante bankomaty Euronetu."
>
> pbs: "W czym mbank jest lepszy od innych banków, dających dostęp do kont i
> usług przez internet ? Jakimi argumentami można przekonać użytkownika
innego
> banku do korzystania z Państwa oferty ?"
>
> PiotrGawron (mbank): "mBank jest i będzie bankiem oferującym najlepszą
ofertę
> na rynku. Naszą przewagą jest oprocentowanie, *prowizje*."
>
> Chriss: "PiotrGawron: Chyba brak prowizji? :-)"
>
> PiotrGawron (mbank): "Tak brak prowizji :-)"
>
> PiotrGawron (mbank): "Uczciwość w komunikacji z klientami jest naszą
podstawą"
>
> SlawomirLachowski: "Za pięć lat tradycyjne banki będą podobnie działać jak
> dzisiaj Multi, a mBank zmieni się nie do poznania."
>
> zorbex: "CZy ma Pan jakieś "pomysły finansowe", które chodzą Panu po
głowie, a
> które chciałby Pan urzeczywistnić w postaci "super" produktu w jednej z
marek
> BRE mBanku Multi, czy private banking? Może dostaniemy jakiś NEWS !!!"
>
> SlawomirLachowski: "O pomysłach chciałbym mówic kiedy zostaną
zrealizowane. Aby
> nie zapeszyć..."
>
> http://www.bankier.pl/pogodzinach/chat/s_lachowski.h
tml
>
> =======
>
-
5. Data: 2004-01-27 23:47:10
Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
> "W młodości chciałem zostać podróżnikiem. Bankowcem jestem z przypadku.
To by wiele tłumaczylo...
> "Bankowość internetowa może być korzystna dla klientów m.in. dlatego, że
wiąże
> się ze znacznie mniejszymi kosztami ponoszonymi przez bank. Jednocześnie
jednak
> banki internetowe pracują na marży znacznie niższej niż banki tradycyjne,
> dlatego pokrycie nawet tych niskich kosztów wymaga znacznie większej
liczby
> klientów."
To moga byc swiete słowa...
>
> Najwspanialsze jest to,
> że ludzie nie szukają w mBanku tylko stóp procentowych, które wyróżniały
nas na
> początku, ale również rzetelności, otwartości..."
No to chyba znalezli i sie wyleczyli.... teraz pojda szukac % i taniości :)
>
> "Dziś największym problemem stojącym na przeszkodzie dalszemu dynamicznemu
> rozwojowi Internetu jest brak zaufania."
To sobie zbudował kawałek zaufania....
MAd Hat
ter
-
6. Data: 2004-01-27 23:53:11
Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
On Tue, 27 Jan 2004 23:43:56 +0100, "Gondol Jerzy znad Odry"
<r...@N...pierdole.to> wrote:
>Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
>news:qepd10h1g18r19df65kgmm56b083hkrfol@4ax.com...
>> : Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:
>[....]
>> : "Wystarczy wejść na forum Cyber Cafe mBanku, by zobaczyć, jak wygląda
>> taka : społeczność. Dziś wielu klientów mBanku to jednocześnie jego
>> zagorzali : zwolennicy, którzy sami siebie nazywają Pretorianami.
>[...]
>
>Pretorianie już chyba wyginęli :)
>A ostatnio szczery i uczciwy ruch mBanku definitywnie chyba
>ruch pretoriański uciszył.
zachowujac resztki pretorianskosci :) chce pochwalic mbank za sposob
wprowadzenia oplat - nie tylko info w aktualnosciach, ale rzucajacy
sie w oczy link na stronie do logowania. porownajcie to sobie z innymi
bankami, ktore niekiedy znaczace podwyzki obwieszczaja wywieszajac na
tablicach ogloszen w oddzialach, a klient dowiaduje sie o nich z
wyciagu (kiedys walczylem z BSK, podajac im konkretny oddzial i date,
kiedy to na tablicy nie bylo informacji o zmianach, to nawet nie
uznali tej reklamacji). pod tym wzgledem sa w porzadku.
ale oczywiscie oplata za przelewy jest durnowata - i w tej kwestii
chowam swoje miano pretorianiana gleboko do kieszeni
PG
-
7. Data: 2004-01-28 16:44:18
Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:4016f90b.13803308@news.onet.pl...
> porownajcie to sobie z innymi
> bankami, ktore niekiedy znaczace podwyzki obwieszczaja wywieszajac na
> tablicach ogloszen w oddzialach, a klient dowiaduje sie o nich z
> wyciagu
Eee, bez przesady. takich banków jest chyba nadal jeszcze niewiele.
Zwykle klient sam musi poszukać i znaleźć sobie na wyciągu prowizję, a
później sam drogą dedukcji dojść do tego, że to prowizja i szukać dalej
informacji, z jakiej okazji się pojawiła. Jak dobrze będzie szukał, to
dowie się, że zmieniły się prowizje, jeśli nie - będzie liczył na to, że
dziwne prowizje więcej się nie pojawią. Jak nie zapomni za miesiąc
sprawdzić i upewnić się, ż sytuacja ma naturę powtarzalną, to będzie
mógł być prawie pewnien zmian w TOiP.
:-)))
--
Lejak
j...@k...ODSPAMIACZ.pl
-
8. Data: 2004-01-28 20:15:19
Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
Od: Zdzisio <...@...c>
Użytkownik devnull napisał:
> Sławomir Lachowski (szef mBanku) stwierdził:
>
> "Oferta banków internetowych ze względu na swój charakter i filozofię działania
> oraz używaną technologię jest podobna. O wyższości mBanku stanowi sposób
> kształtowania relacji z klientami. Jesteśmy otwarci na krytykę i rady swoich
> klientów, które pozwalają nam permanentnie ulepszać naszą ofertę. [...] Wciąż
> jesteśmy najtańszym bankiem elektronicznym w Polsce, nie pobieramy opłat za
> większość naszych usług i oferujemy najlepsze produkty w swojej klasie. Od
> konkurencji może odróżnić nas również łatwość obsługi i przejrzystość
> regulaminu. "
Itd. Pierniczy jak potrzaskany.
Bartol
-
9. Data: 2004-01-30 01:46:29
Temat: Re: [mBank] Przemowienia Sławomira Lachowskiego.
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Tue, 27 Jan 2004 23:53:11 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
wrote:
>zachowujac resztki pretorianskosci :) chce pochwalic mbank za sposob
>wprowadzenia oplat - nie tylko info w aktualnosciach, ale rzucajacy
>sie w oczy link na stronie do logowania. porownajcie to sobie z innymi
Nie do końca należą im się pochwały:
cytat z http://www.mbank.com.pl/wiecej/porownanie.html :
Stworzyliśmy też eKONTO osobiste nowej generacji: Wyjątkowo korzystne,
znacznie wyższe niż w tradycyjnych RORach oprocentowanie, z
możliwością regulowania płatności bezprowizyjnymi przelewami, wtedy,
gdy jest Ci najwygodniej.
--
Jarek Andrzejewski