  • Data: 2007-02-26 08:14:34
    Temat: Re: mBank SUX
    Od: "As" <.NOSPAM(iusunkropki).a.s.i.e.r@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobra, ulzylo mi. A od dzis nigdy wiecej zadnych powaznych spraw z
    > mBankiem.... takiego szczytu niekompetencji i zlewania klienta juz dawno
    > nigdzie nie doswiadczylem.

    Ja też dorzucę swoje trzy grosze. Ostatnio zmieniłem adres. Standardowo
    telefon na mLinię i niby było wszystko OK do czasu... Dokupiłem sobie
    jednostek SEB-3 i okazało się, że potwierdzenie z SEB przyszło na stary
    adres. MBank oczywiście umył ręce twierdząc, że on oczywiscie wysłał nowe
    dane do funduszu i to nie jego wina. Drążyłem temat bezpośrednio z funduszem
    SEB i co się okazało - mBank wysłał zmianę danych tylko do jednego rejestru
    SEB-1 zamiast do wszystkich które posiadam w tym funduszu. No i jestem w
    patowej sytuacji - mBank nie chce mi pomóc a SEB karze iść do dowolnego
    biura maklerskiego. Ale przecież to obowiązek mojego banku przez który
    kupuję jednostki. Po prostu ręcę opadają...
    A.S.