    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Spłata KK
    Date: Thu, 1 May 2008 13:34:00 +0200

    Użytkownik "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7a55.00000058.4819a77c@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    > Pomieszało mi się, więc zwracam się o pomoc w rozwianiu pewnej kwestii :)
    > Tytułem wstępu:
    > - Okres rozliczeniowy - do 26. każdego miesiąca.
    > - Wszystkie transakcje bezgotówkowe.
    > I teraz: 26.04 bank generuje dla mnie zestawienie za poprzedni okres.
    > Załóżmy,
    > że do spłaty jest 2000 zł a ja spłacam 1000 zł do 02.05. Następnie 05.05
    > dokonuję transakcji na 5000 zł. I teraz pytanie: jakie zadłużenie będę
    > miał na
> [...]

    Żadna z powyższych wersji nie jest prawdziwa.

    Od transakcji na 5k nie będzie żadnych odsetek. Podobnie od ewentualnych
    innych bezgotówkowych rozliczanych po 26.04.

    Jesli nie spłacisz tego tysiąca zł w terminie określonym w wyciągu, będą
    odsetki od wszystkich transakcji z poprzedniego okresu rozliczeniowego od
    dni ich dokonania do dnia ich spłaty (w przypadku tego 1000 zł spłaconego)
    lub do dnia wygenerowania kolejnego wyciągu (w przypadku tej niespłaconej
    reszty).

    marekz