  • Data: 2008-01-16 16:02:02
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kowalik" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fml9gm$o0e$1@news2.task.gda.pl...

    > Widać uruchomili kilku ludzi. Eh.

    Jak sadze moze raczej jednego:) im nie potrzeba wiecej.

    > No niech spróbują. PR-bełkot w dobie internetu nie ma tej siły co kiedyś.
    > Rzekłbym nawet, że jest już bezsilny.

    Niestety... internet mimo swojej potegi nadal pozostaje jedynie "amatorska"
    wymiana zdan. Ludzie i tak wierza w to co prasa, radio i tiwi
    napisze/powie/pokaze niz w posty czy artykuly dzienikarzy "amatorow". Moze
    nawet nazwa to "teoria spiskowa" hehe.
    "amatorow" napisalem w cudzyslowie, bynajmniej nie z raci pomniejszania
    zawodowych kwalifikacji dziennikarskich ale sposobu odbioru przez
    spoleczenstwo.

    > A czy napisałem, że skłamał? Napisałem, że robi ludziom papkę z mózgu.
    > Kręci, naciąga, wymija, wykręca się, ale nie kłamie. Rzecznik klientowi
    > nie skłamie... chociaż nie wszystko mu powie. :D

    Ok, faktycznie zle zrozumialem - ale sens mniej wiecej podobny;)