  • Data: 2005-02-01 21:26:05
    Temat: Re: mBank <---> VWBank
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-02-01, Radoslaw P <r...@a...net.pl> wrote:

    > Nie, nie ma żadnego. Jest wprost przeciwnie -- każdy bank daje sobie do 3 dni
    > robocznych.
    To ty masz dziwny bank. U mnie (Multi) jest zapis w regulaminie, że bank
    zobowiazuje sie wykonac dyspozycje przelewy maksymalnie dzien
    roboczy po jej zlozeniu. Jesli tego nie zrobi mam prawo do reklamacji
    i ew. zwrotu poniesionych strat (cokolwiek to znaczy)..

    Nie wiem skad te 3 dni..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE