  • Data: 2011-07-17 19:17:42
    Temat: Re: mBank a zapytania do BIK - "zarz?dzanie klientem"
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-17 21:04, brum pisze:

    > a to nie sa przypadkiem dwie osobne sprawy ?

    Są dwa rodzaje raportów, ale w informacji ustawowej razem w jednej
    rubryce.

    > kwestia statystyki: na x zlozonych zapytan wypada x ofert, z ktorych czesc
    > zostanie przyjeta, a na czesci z nich bank zarobi

    W moim przypadku o dochodach mBank nie wie nic, ofert mi nie składa do
    wycofałem zgody marketingowe.
    A w ciągu roku ilość zapytań się potroiła. Za darmo chyba nie są?
    Jeżeli tak wg p. Stypułkowskiego wygląda nacisk na rentowność to
    gratuluję ;-)