eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
  • Data: 2007-05-29 19:31:00
    Temat: Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 May 2007 20:27:05 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to wytłumacz mi, dlaczego pracownikowi banku przy 2000 netto wychodzi
    > ła zdolność na ponad 190 tysięcy?

    Bo to pewnie jakiś przybliżony kalkulatorek, który wg. teorii spiskowej
    jest po to żeby przyciągnąć klientów których "w realu" się już troche
    przeczołga, a wg. teorii bardziej realnych pewnie nie uwzględnia takich
    niuansów jak posiadane karty kredytowe, jakieś inne zobowiązania,
    historia w BIKu itd, i last but not least - intuicji analityka :)....

    p. m.