eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer02.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Subject: Re: mBank biznes standard - płatne od stycznia - jakaś inna opcja?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5fcf8b7c$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    From: Cezary <c...@p...fm>
    Date: Wed, 9 Dec 2020 09:47:53 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 53
    Message-ID: <5fd08f3a$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.4.82
    X-Trace: 1607503674 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 546 83.7.4.82:63520
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4048
    X-Received-Body-CRC: 1961537843
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:654341
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.12.2020 o 18:30, witrak() pisze:
    > On Tuesday, December 8, 2020 at 3:19:43 PM UTC+1, Cezary wrote:
    >> Witam
    >> mbank poinformował mnie, że od stycznia bezpłatne konto biznes będzie
    >> płatne. Nie mam zamiaru pilnować, czy na pewno zus zostanie wykonany z
    > ...
    >> Czy możecie polecić bezpłatne konto firmowe w sensie utrzymania.
    >> Przelewy mogą być płatne (symbolicznie?)
    >
    > NestBank - wszystko podstawowe bezpłatne dla pierwszego konta (karta też tylko
    pierwsza).
    >
    > Fajne jest to, że można do zlecenia stałego ustawić adres mailowy do powiadomień i
    bank od siebie to wysyła.
    >
    > A w ogóle to ostatnio poprawił się znacznie interfejs.
    > Przeniosłem się tam (od dzisiaj ;-) z konieczności, bo VW wprowadził opłaty) i w
    sumie to (nowy/aktualny NEST) jest znacznie lepszy od (nowego od jakiegoś czasu) VW.
    > Poza tym prywatne i firmowe ma się na dwóch kartach obok siebie.
    >
    > Jedyna czego żałuję, to eksport historii w xmlu, bo tego jak dotąd z łatwych w
    parsowaniu (oprócz csv, który nie jest ustandardyzowanym standardem :-) ) był tylko
    format "binarny" ;-) ale od dzisiaj już nie ma.
    >
    > witrak()
    >

    Prawie bym sie zdecydował, ale wczorajsze problemy przedstawione przez
    kolegę mnie zastanowiły:

    Jego żona ma konto dość długo w NestBanku. On nie ma żadnego (!),
    pracuje w niemcach, kasę bierze do ręki i jest zadowolony. Ale przyszła
    potrzeba otrzymania przelewu na konto, w komputerach słabo obeznany,
    więc żona upoważnił go do swojego konta PLN i ząłożyła konto EURO. Cała
    akcja została przeprowadzona z niemiec. Przelew doszedł, wiec zadowolony.
    Przyjechali do Polski, a w domu czeka karta płatnicza na jego! imie i
    nazwisko. Tutaj dokładnie nie wiem co zrobił, ale próbował ją aktywować,
    logując sie na konto żony z danymi swojej karty. Konto zostało
    zablokowane. Telefony na infolinie nie pomagały, jeżeli pani na infolini
    usłyszała, że w pokoju jest druga osoba i coś podpowiada, natychmiast
    kazała się właścicielce rozłączyć i zadzwonić jak będzie sama. (Nawet
    nie wiedziałem, że są takie obostrzenia.) W końcu udało sie dowiedzieć,
    że nastąpiło "poważne naruszenie systemu zabezpieczeń " i należy się
    udac osobiście do oddziału. Ponieważ u niego już nie ma oddziału, w
    którym żona zakładała konto, pojechali do stolicy swojego województwa.
    Tam po godzinie stwierdzono, że oni nie dadzą rady i skierowano ich do
    oddziału we Wrocławiu (sic). tam półtorej godziny czekania w
    pięciosobowej kolejce, bo oczywiście obsługa po jednej osobie. W trakcie
    wyjaśnień podobno padła propozycja wyjazdu do Warszawy -to przemilczę. W
    końcu żona dostałą nowy login, on dostał pierwszy! login i mogą korzystać.

    Ja bym zalożył nowe konto w innym banku, bo nie mam aż tyle czasu na
    nieplanowane podróże, ale chyba w razie zmiany konta, poszukam banku z
    oddziałem w moim mieście.

    --
    Pozdrawiam
    CezaryT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1