    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Date: Thu, 09 Oct 2003 07:56:50 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@adek.88net.trzepak.pl

    Dnia Thu, 09 Oct 2003 01:21:51 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> napisał(a):

    Dnia Thu, 09 Oct 2003 00:18:04 +0200, Sztoker
    <s...@a...pl> napisał(a):

    Na milosc boska, czy Panowie nie potraficie napisac od razu
    o co Wam chodzi? ANI w poscie inicjujacym, ani w pierwszym
    repostujacym NIE ma slowa o logowaniu blednym. Wrecz jest
    napisane:

    "... następuje po 50-tym użyciu jednego hasła."

    J e d n e g o a powinno byc b l e d n e g o.

    I potem tacy rozni pisza o blondynkach... Blondynka by sprawniej
    to wyluszczyla. :-)

    >chyba musisz wyjaśnić pojęcie "logowania się złym kontem" :-)

    Oczywiscie, ja tez dalem dupy majac na mysli 'haslo' a nie konto.
    Przepraszam. Tyle ze u mnie wynikalo z kontekstu, i blad latwo
    rozszyfrowac, natomiast pisanie o "jednym" hasle w sposob oczywisty
    sugeruje, ze chodzi o powtarzalnosc hasla wlasciwego co najwyzej 50
    razy. Zreszta podobna praktyka byla w s.p. LG, gdy na sile kazali co
    miesiac zmieniac hasla, by j e d n o haslo nie powtarzalo sie przez
    czas dluzszy.

    W sumie uwazam Panow za pelne blondynki, siebie za ciemno-blond...
    Niemal brunet wieczorowa pora.

    --
    Adek
    http://www.paliwa.tutaj.pl/index.php