  • Data: 2011-06-12 21:41:32
    Temat: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: Adam <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-12 23:18, zlotowinfo pisze:

    > w sumie racja ten kto używał karty nie ucierpi
    > więc decyzja była potrzebna, ileż można dawać za darmo

    Ja używam, wolę płacić kartą. Ale dla zasady (patrz punkt 2 poniżej ;P)
    przeniosę się gdzie indziej. Tutaj trzeba wziąć pod uwagę to, że jak
    bank wprowadza opłatę to jest raczej pewne, że z czasem ją podniesie,
    albo wprowadzi kolejne. mBank ma dużo klientów (na razie :>), więc
    pewnie sporo kasy którą obraca. Nie rozumiem po co im ten kwas z
    opłatami. Zwłaszcza że nie utrzymują placówek w całej Polsce i nie mają
    tysięcy pracowników.