eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 18:08:02
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    news:ed4eea$ct1$4@news.elsat.net.pl...
    > wk napisał(a):
    >
    >> Tzn gdzie sie wyswietla ten numer, na wyswietlaczu czy na slipie?
    >
    > Na wyświetlaczu ORAZ na slipie. Na slipie MOŻE być zagwiazdkowany.
    >
    >> Mozesz podac jakis link do tej informacji?
    >
    > Znajdź mi instrukcję obsługi terminala w internecie, to podam link.

    Mieszkamy w Polsce i u nas instrukcji obslugi sie nie czyta ;-)
    Od 8 lat robie zakupy karta i nie zauwazylem zeby choc raz sprzedawca
    porownywal numer karty z tym z terminala.
    Od biedy sprawdzaja date waznosci i porownuja podpis (jak im sie chce).

    pozdrawiam, wk


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1