eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] czas konczyc ten absurdRe: [mBank] czas konczyc ten absurd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!topaz.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "Robert" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Date: Fri, 14 Nov 2003 14:56:26 +0100
    Organization: An ICP news server
    Lines: 32
    Message-ID: <bp2mur$jiq$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <bou7jp$hg9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <s...@g...softwired.wfc>
    <bp0uh9$9s7$1@topaz.icpnet.pl>
    <s...@g...softwired.wfc>
    <bp2hmj$f62$1@topaz.icpnet.pl>
    <s...@g...softwired.wfc>
    NNTP-Posting-Host: c33-99.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1068818203 20058 62.21.33.99 (14 Nov 2003 13:56:43 GMT)
    X-Complaints-To: c...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Nov 2003 13:56:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:266730
    [ ukryj nagłówki ]

    s...@g...softwired.wfc,
    Paweł Kaczor <p...@e...com>:

    > temu została zmięta i pocięta
    no comment ;)

    > Na to mLinka, że w takim razie podeślą
    > nową umowę. Podesłali z datą wsteczną.
    No to w porzo sie zachowali IMHO. Trza bylo podpisac i szafa gra.

    > Nie, nie ma sensu kopać w dokumentach i pamięci. Wymyśliłem właśnie,
    > że żona może zażądać usunięcia sowich danych os. z mBanku, chwilę
    > poczekać (takie sezonowanie drewna :) ) i ponownie spróbować założyć
    > konto. Z tym, że jest ta alergia na mBank.

    zażądac moze, ale mBank niekoniecznie posłucha - 5 lat muszą trzymać dane
    bylych klientow - nie chce mi sie wnikac, czy etap, do ktorego doszla juz do
    tego statusu upowaznia

    > Zgadzam się co do procedury indentyfikacji ale bezradne rozkładanie
    > rąk w momencie gdy ew. klient prosi o pomoc w wyjściu z impasu to
    > lekkie przegięcie.

    No wiesz, klient podarl umowe ... podeslali nastepny egzemplarz. Jak dla
    mnie dalej OK.
    Na tle moich doswiadczen z procedurami nieautomatycznymi w mB to nawet
    bardzo OK.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1