  • Data: 2010-11-29 13:07:43
    Temat: Re: [mBank] czas sie zwijac
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8...@a...kjonca...

    > Czyli nie pamiętasz połączenia handlobanku z citi?
    >
    > Też było fajnie.

    Pamiętam, pamiętam, bo miałem rachunek w ś.p. Handlobanku.

    Ale na pbb albo mnie wtedy jeszcze nie było, albo dopiero raczkowałem.

    W porównaniu do wzmiankowanego niżej Polbanku, to uważam, że obecna afera
    jest większego kalibru, choć to tylko kwestia wycieku danych osobowych (bo
    jak wszyscy piszą kwoty przelewów im się zgadzają). Choć do mnie dziś
    przelewy zewnętrzna z poza BRE jak na razie nie doszły, choć powinny.